leg maar wat uit waarom, wil je geen eten hebben ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:33 schreef Mauro het volgende:
Ik ben geen buitenlander en heb ook wat tegen boeren.
En nu?
ach ik zie het al, je woont in Groningen, wereldvreemd dus, laat maar.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:33 schreef Mauro het volgende:
Ik vind boeren stom en zielig en gebruik het als scheldwoord.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:34 schreef JayceWarrior het volgende:
ach ik zie het al, je woont in Groningen, wereldvreemd dus, laat maar.
Sterker nog een Oosterparkerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:34 schreef JayceWarrior het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:34 schreef JayceWarrior het volgende:
zoals ik al zei, je zit in Groningen en ik in Rotterdam, beetje meer ervaring dus.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Net zo gefundeerd als je aanname dat alle buitenlanders boeren stom vinden
hier in de jeep met een luchtbuks (twente)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:37 schreef bijdehand het volgende:
Vroeger gingen wij altijd maïs jatten bij de boer en toen liep hij ons achterna met een schop. Geweldige mensen![]()
Mijn eten komt uit de supermarkt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:33 schreef JayceWarrior het volgende:
[..]
leg maar wat uit waarom, wil je geen eten hebben ?
Rotterdamquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:38 schreef JayceWarrior het volgende:
[..]
zoals ik al zei, je zit in Groningen en ik in Rotterdam, beetje meer ervaring dus.
En hoe komt de supermarkt er aan?quote:
woarr?//? ;"0quote:
hahah..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:38 schreef JayceWarrior het volgende:
[..]
zoals ik al zei, je zit in Groningen en ik in Rotterdam, beetje meer ervaring dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |