abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 oktober 1999 @ 22:16:00 #1
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_200821
Via slinkse wegen heb ik een vodje kunnen opvissen uit de prullebak van Hummie. Het lijkt het contract dat Tara heeft getekend met V. om mee te mogen doen aan BB. Helaas kan ik niet alles lezen...

Ad 1. De bewoners mogen niet voor 12 uur 's nachts naar bed, maar moeten de avond met 'interessante' gesprekken vol maken.

Ad 2.
Als Rolf 'Live' via de intercom het huis toespreekt, moeten de bewoners enthousiast reageren.

Ad 3.
Wie A zegt moet B zeggen. Als 2 bewoners verliefd op elkaar worden mag V. de evt. daad ongecensureerd uitzenden.

Ad 4.
V. heeft het recht de bewoners op elke manier te gebruiken voor eigen geldelijk gewin.

Ad. 5
V. heeft het recht een bewoner te maken of te breken door middel van de geselecteerde opnamen.

Ad 6.
V. heeft het recht...cssdf ss, 'k w........

De rest kon ik niet lezen. Heeft iemand een idee wat er verder in dit contract kan staan?

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
pi_200822
Shit he, dit bevesitigd maar weer eens dat V. Kan doen en laten wat hij wil.

Ik kan me trouwens ook nog vaag herinneren dat er een gesprek was tussen de BB-bewoners over het contract. Weet iemand mischien ook waar ik dat gesprek kan vinden?

pi_200823
Via de BB pagina van FOK! vind je een link naar de REAL-audio files waar je alles hoort wat je wilde weten...
pi_200824
[quote]op 10-14-1999 om 10:16 PM schreef Big Papa het volgende:

De rest kon ik niet lezen. Heeft iemand een idee wat er verder in dit contract kan staan?

7.Het is de bewoners verboden deze overeenkomst tussentijds op te zeggen.

8.Copyright op elke tekst, opname, grap en tiet, alsmede op alle activiteiten van de bewoners na hun vertrek uit het BB-huis berust bij V. Het is de bewoners derhalve verboden op enige wijze zelf geldelijk gewin uit hun deelname te ontvangen, op straffe van een direct opeisbare boete van ƒ 250.000,- per overtreding (daar gaat Tara).

9.In alle gevallen waar dit contract niet in voorziet, beslist V.

10.De prijs voor de winnaar ad ƒ 250.000,- mag niet volgens enige afspraak tussen de bewoners worden verdeeld.

11.De prijs ad ƒ 250.000,- mag wel door V. worden verminderd c.q. verrekend met schade, toegebracht aan het huis, de auto van R, of de reputatie van V.

12.Voor sex met Mona, of voor enig ander psychisch nadeel dat uit deelname voortvloeit, aanvaardt V. geen enkele aansprakelijkheid.

13. Als er parachutisten op het BB-terrein landen zijn de bewoners verplicht, op eerste verzoek van V. te verklaren dat zij daar niet van gediend zijn.

Mazzel

Van vlekken moet jij je niks aantrekken

vrijdag 15 oktober 1999 @ 12:15:00 #5
719 M@rt.in
Nog 3 dagen..
pi_200825
14. Als een repetitie van een live uitzending (die live dient worden opgenomen en uitgezonden) niet goed wordt uitgevoerd, dient men te doen alsof het een repetitie was. begrijp jij het nog - red.

S-U-P-E-R L-O-L

vrijdag 15 oktober 1999 @ 12:21:00 #6
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_200826
15. Zowel de kippen als de vissen mogen niet gefileerd, gerookt, gemarineerd, gebraden, gefrituurd of op enige andere wijze om zeep geholpen worden om daarna in het maagdarmstelsel van de bewoners te verdwijnen
  zaterdag 16 oktober 1999 @ 02:00:00 #7
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_200827
quote:
op 10-15-1999 om 12:21 PM schreef Twinny Sister het volgende:
15. Zowel de kippen als de vissen mogen niet gefileerd, gerookt, gemarineerd, gebraden, gefrituurd of op enige andere wijze om zeep geholpen worden om daarna in het maagdarmstelsel van de bewoners te verdwijnen

15a.
Zowel de kippen als de vissen mogen niet aangewend worden ter bevrediging van eenige vleeschlijke lusten. Dit geldt zowel voor mannen als vrouwen. zowel privé als in groepsverband.

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
pi_200828
16. Alle denkende onderdelen van de kandidaten worden na de uitzending door V. ter beschikking van de wetenschap gesteld.

17. Indien V. niet kan voorzien in voorgaand artikel trakteert zij de wetenschap op Bosche Bollen.

18. Elke overeenkomst tussen de door V. te verstrekken Bosche Bollen en de kandidaten berust geheel op toeval.

19. Resten welke overblijven na borstverkleiningen van de kandidaten kunnen door V. zonder toestemming van de kandidaat verder worden opgefokt tot speler van een door V. gesponsort voetbalelftal.

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')