Ohw? Volgens mij moet je daar je Wii toch wel voor ombouwen? Naja, ik hoor graag je uitleg in GAM FAQ en Feedback topic (Update 31-03-2008) , dan kunnen we het hier ontopic houdenquote:Op maandag 31 maart 2008 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
tof.
kan er ook een wii homebrew topic komen? Dat kan ook helemaal legaal, er is geen hardwareaanpassing nodig.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:37 schreef jpg97 het volgende:
Is het ook mogelijk om bijvoorbeeld klassiekers als Monkey Island enzo te spelen op de DS?
Als je vriend het spel start komt er vast een titel in beeld te staan. Weet je vriend het zelf ook niet?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Bumpje maar ik heb echt antwoord nodig!!!
Mijn vriend heeft dus op zijn TTDS een baseball game van een oude spelcomputer, iemand enig idee welke dat is?
Oh dat maakt het een stuk minder illegaalquote:Op maandag 1 december 2008 10:32 schreef PushyGurl het volgende:
ps is een sinterklaas kadootje,dus niet voor mezelf
nou sorry hoor ik weet toevallig dat ze bij bart smit liggen dus zo illegaal is het allemaal nietquote:Op maandag 1 december 2008 12:47 schreef Cid het volgende:
[..]
Oh dat maakt het een stuk minder illegaal
quote:Op maandag 1 december 2008 10:32 schreef PushyGurl het volgende:
ik wil graag zon stick of wat het ook is ...gaan halen zodat ik games van internet kan halen ...hoe heet dat ding die ik daarvoor nodig heb?
alvast bedankt...iemand ook enig idee waar ik dat online kan bestellen
ps is een sinterklaas kadootje,dus niet voor mezelf
quote:
Die hoort eigenlijk hier: [DS] Flashcards #2 , en daar hoor ik ook graag het antwoord hebben op de volgende vraag: Jij zegt dus dat ze flashcards (R4, DSTT e.d) verkopen bij de Bart Smit? Dat lijkt me erg sterk. Zodra ze dat doen mogen ze daar geen Nintendo games meer verkopen van Nintendo. Of bedoel je enkel het Micro SD kaartje, wat je er in stopt. Nogmaals, het antwoord graag in het centrale DS flashcards topic: [DS] Flashcards #2 aangezien dit topic alleen maar gaat over homebrew software (=software voor de DS, gemaakt door amateurs, wat je kunt afspelen op je DS via een flashcard)quote:Op maandag 1 december 2008 15:09 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
nou sorry hoor ik weet toevallig dat ze bij bart smit liggen dus zo illegaal is het allemaal niet
quote:Op maandag 1 december 2008 15:09 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
nou sorry hoor ik weet toevallig dat ze bij bart smit liggen dus zo illegaal is het allemaal niet
De hardware is niet illegaal nee, wat je er mee gaat doen wel.quote:Op maandag 1 december 2008 10:32 schreef PushyGurl het volgende:
ik wil graag zon stick of wat het ook is ...gaan halen zodat ik games van internet kan halen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |