en ScummVM for teh win. Die's ook keitof.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:57 schreef Dutch_Nelson het volgende:
pocketfysics is een van de enige vette homebrew zowat , naast moonshell.
Waarschijnlijk niet. Jouw smartphone kan alleen verbinden met een bestaand wifi netwerk. Je telefoon kan geen draadloos netwerk MAKEN. Dat kunnen alleen routers en die usb stick van Nintendo dus.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:17 schreef -Jewcookie- het volgende:
Ik vroeg me af. Kan ik via mijn TyTn 2 met wifi niet online met mijn DS om online te gamen? Dus verbind mijn DS met mijn phone en me phone is via HSDPA verbonden met internet..
Het kan wel. Er is een programmatje die er voor zorgt dat je telefoon zich opsteld als een router.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Jouw smartphone kan alleen verbinden met een bestaand wifi netwerk. Je telefoon kan geen draadloos netwerk MAKEN. Dat kunnen alleen routers en die usb stick van Nintendo dus.
Welke error krijg je dan? Dat ie de bladiebla.txt niet kan vinden?quote:Op maandag 17 maart 2008 12:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb lemmings, maar krijg 'm niet werkend
euhm, weetnietmeer, had hem er alweer afgegooid, kreeg wel een melding van het programma iddquote:Op maandag 17 maart 2008 12:43 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Welke error krijg je dan? Dat ie de bladiebla.txt niet kan vinden?
Als je Lemmings download van hun site staat er in het Zip bestand een map van lemmings en een TXT bestandje. Als je dat in zijn geheel in de root van je kaartje kopieert werkt het. Ik had eerst ook dat txt bestandje niet mee gekopieerd en kreeg ook een error.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
euhm, weetnietmeer, had hem er alweer afgegooid, kreeg wel een melding van het programma idd
'the lemmings ds config file could not be found' please check blabla, die file moet dus in de root staan, maar dat heb ik volgens mij gedaanquote:Op maandag 17 maart 2008 13:15 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Als je Lemmings download van hun site staat er in het Zip bestand een map van lemmings en een TXT bestandje. Als je dat in zijn geheel in de root van je kaartje kopieert werkt het. Ik had eerst ook dat txt bestandje niet mee gekopieerd en kreeg ook een error.
Ik had idd hetzelfde. Bij mij was dat het probleem.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
'the lemmings ds config file could not be found' please check blabla, die file moet dus in de root staan, maar dat heb ik volgens mij gedaan
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
dit is het homebrew topic, lemmings voor de ds is gewoon vrij verkrijgbare homebrew
Moet dat nou elke keer weer worden verteld, dit is het HOMEBREW TOPIC we praten hier enkel over HOMEBREW.quote:Nogmaals!
GEEN illegale dingen (emulators, roms, flashcarts, zelfs niet hoe je dingen op je DS zet!).
Sorry, ik las [DS] Flashkaarten #3quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:31 schreef RaymanNL het volgende:
Het is ook zo moeilijk heh, RacerDKB, Dutch_Nelson en Mindstate:
[..]
Moet dat nou elke keer weer worden verteld, dit is het HOMEBREW TOPIC we praten hier enkel over HOMEBREW.
Dat gedeelte over Lemmings mag gewoon, want het is Homebrew
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |