Het programma heet toch Met Michiel?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:25 schreef Marc63 het volgende:
Nu gaat Michiel met de eer lopen. Zeg er wat van Domien!
Ik dacht toch meer aan Hello Goodbye.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:32 schreef Marc63 het volgende:
Zoveel goeie nieuwe nummers... maar waarom moest James Grunt nu weer Megahit worden? Ik gok voor volgende week op Fiction Plane.TheVulture
Hij is al voorzitter van de Ancilla, Badeend, Disney en Starbucks-fanclub, dus dat kan er ook nog wel bij...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Michiel is voorzitter van de Killers-fanclub geloof ik
Hello Goodbye is volgens mij al alarmschijf en superclip geweest. 3FM zou een beetje achter de feiten aanlopen als ze die megahit maken. Die platen die je verder noemt geef ik meer kans, maar Giel zei gisteren dat hij met Gerard en Rob aan het proberen was om de plaat populair te maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht toch meer aan Hello Goodbye.
Of anders Jack Penate, Koop of Mark Ronson.
Freechoicequote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En over veelgedraaide platen te spreken... hoeveel uitzendingen (Veenstra's Vreetvermaak meegeteld) achter mekaar hoor ik Michiel Read My Mind nu al draaien? Niet dat ik daar problemen mee heb. Moet ie vooral mee doorgaan.
En dat is te merken! Als je in één programma zowel een PSB-plaat, Hello Goodbye als Nizlopi hoort (vanmiddag was dat), dan kan dat alleen maar Veenstra zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:45 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
FreechoiceEigen keuze van Michiel!
Heb Michiel gisteren horen zeggen dat de plaat opnieuw is uitgebracht?! binnenkort dus nog meer Read My Mind? Zou het niet erg vinden..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:45 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
FreechoiceEigen keuze van Michiel!
Ik heb alleen het vermoeden dat er maar 2 dj's zijn die ook af en toe eens de PSB-remix draaien. Ik vind het origineel wel iets beter, maar voor de afwisseling is ie wel leuk.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb Michiel gisteren horen zeggen dat de plaat opnieuw is uitgebracht?! binnenkort dus nog meer Read My Mind? Zou het niet erg vinden..
Lol! Door dat brilletje, de slechte kwaliteit en een beetje scheelkijken, lijkt die kerel wel een beetje op Michiel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:40 schreef IedeK. het volgende:
http://www.171starbucks.com/
Dit filmpje al eens gezien Michiel?
Misschien iets voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |