Toch een grappige actie hoor...zie de humor er wel van in.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:56 schreef Dark het volgende:
OMG, Braai heeft een babybootje gekocht!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:03 schreef akveor het volgende:
Wahooo wat een grote boot.... Jacht van de prins van Lignac is er niets bij
[afbeelding]
Iets over uithalen, kon het ook niet goed verstaan!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:11 schreef noekje het volgende:
Wat zei Lieke over Herma?
Huub reageerde er ook op en ook dat kreeg ik niet goed mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Iets over uithalen, kon het ook niet goed verstaan!
Hij zei iets van - Denk dat een aantal mensen de beelden wel anders zullen interpreteren.........is dat ook weer uit de wereld.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub reageerde er ook op en ook dat kreeg ik niet goed mee.
Ik als Huub fan eis elke dag een update van plannen die ze gaan uitvoeren.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:15 schreef noekje het volgende:
Huub: plannen voor morgen?
Lieke: dat ene is al in werking gezet.
Dat cryptische gedoe..
Lieke vroeg of Jaap alles 30 minuten wokt, Jaap - ja!quote:
Misschien zit er geen stop opquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:23 schreef Darklight het volgende:
opblaaspoppen mocht toch niet?
echt waar? is daar een filmpje van... heb zin in een goede comedy !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:47 schreef riri het volgende:
die dennix hoeft zijn ouders en zijn zusje ook niet meer onder de ogen te komen met zijn idiote gedrag van gisterenavond
mijn hemel wat zette die vent zich voor schut voor de kijkers
Brian:Fuck jou, veel suc6 met je moederquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:32 schreef mootie het volgende:
Brian: Mag ik haar lenen?
Jaap: Jij hebt je eigen hoer al!
leverd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:32 schreef Varen het volgende:
Vandaag krijgt King Jaap hoog bezoek van Queen of Europe die haar intrede zal doen in de kooi. Queen of Europe zal om 11 uur worden afgezet bij DGK en later kennis maken met Jaap. Jaap vroeg om een opblaaspop van Nowlive en die krijgt hij dus ook namens alle leden. Ook zal er een sexy butlerpakje bij zitten voor Kim. Deze actie is mede mogelijk gemaakt door de hoodfsponsor van deze actie mytoytoday.nl en ook leverd www.e-rubbers.nl een bijdrage in het geheel. Hoe zal de doos met spullen in de villa ontvangen worden? Kijk straks allemaal op de stream hoe de King zijn Queen een rondleiding zal geven in het huis.
met dank aan Nowlive
Voor Dennix ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:34 schreef mazaru het volgende:
Waarom zit er een strandbal bij?
Zal wel een strandbal met een bijbedoeling zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:34 schreef mazaru het volgende:
Waarom zit er een strandbal bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |