Van jouw hoofd?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:19 schreef EvilCreature het volgende:
Hm.. had gisteravond het plan om vandaag heeeerlijk uit te slapen tot een uur of 11, half 12. Maarja, komt de wekker in mijn hoofd weer aanzetten en ik word wakker om half 9.Bleh.. Meer mensen hier last van?
![]()
Dat is het hem. Daarna slapen lukt niet meer, alleen maar eenzaam naar het plafond staren tot het half 10 is. En dan vermoeid je bed uit komen..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:21 schreef Dorkquemada het volgende:
Dan ga je toch weer slapen?
Meestal word ik de eerste dag van het weekend ook weer om 6 uur wakker en ga dan weer slapen.
yep.. je buren.. je moet die wekker ook zachter zettenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:19 schreef EvilCreature het volgende:
Hm.. had gisteravond het plan om vandaag heeeerlijk uit te slapen tot een uur of 11, half 12. Maarja, komt de wekker in mijn hoofd weer aanzetten en ik word wakker om half 9.Bleh.. Meer mensen hier last van?
![]()
Moet je je voorstellen hoe hard jouw wekker staat ...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:44 schreef EvilCreature het volgende:
De buren zijn op vakantie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |