Vorige deel: [FOT SC #57] To Google or not to Googlequote:
Cameraspulletjesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier niet, daar gaat deze SC te langzaam voor... In de R&P SC heb ik al voldoende krediet opgebouwd voor een paar balansweken...
Maar goed, eerst nog 1,5 week werken, cameraspulletjes in ontvangst nemen en mijn aandeel in m'n concept afstudeerrapport afronden...
Wow, een man die een subtiele hint die voor hem is bedoeld ook daadwerkelijk oppakt!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CameraspulletjesDa's een goed plan
Ik zal morgen eens langsrijden
da's dan voor het eerstquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wow, een man die een subtiele hint die voor hem is bedoeld ook daadwerkelijk oppakt!![]()
Ja, beetje jammer dat dat dan juist bij mij moet gebeuren terwijl je wellicht je droompartner bent misgelopen doordat je die subtiele hint juist niet oppikte...quote:
Iddquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer dat dat dan juist bij mij moet gebeuren terwijl je wellicht je droompartner bent misgelopen doordat je die subtiele hint juist niet oppikte...![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:49 schreef AirwiN het volgende:
Wie is Ans trouwens en wat zijn de dagen dat we haar kunnen en moeten bellen?
Zie de TT...quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:49 schreef AirwiN het volgende:
Wie is Ans trouwens en wat zijn de dagen dat we haar kunnen en moeten bellen?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:12 schreef freud het volgende:
Google over ans: http://www.ans-online.nl/blog/potloodventer-bij-tandheelkunde
Joh, niet huilen, je hoofd is niet te zienquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:51 schreef freud het volgende:
[..]
Joh, niet huilen, je hoofd is niet te zien.
En je mag een topictitel aanpassen! Hoe mooi kan het leven zijn?!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:40 schreef Yoni het volgende:
Hoi![]()
Wat een prutsdag
Gelukkig komt wel mijn nieuw bestelde externe HDD vandaag. Tenminste, ik ben niet thuis, dus ontvang ik hem niet, maar goed, moet toch iets positiefs verzinnen aan vandaag. Behalve dan dat de zon schijnt.
[FOT SC #57] Zonder belandagenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:53 schreef freud het volgende:
[..]
En je mag een topictitel aanpassen! Hoe mooi kan het leven zijn?!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:40 schreef Yoni het volgende:
Hoi![]()
Wat een prutsdag
Gelukkig komt wel mijn nieuw bestelde externe HDD vandaag. Tenminste, ik ben niet thuis, dus ontvang ik hem niet, maar goed, moet toch iets positiefs verzinnen aan vandaag. Behalve dan dat de zon schijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |