quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:03 schreef MASD het volgende:
snel een spoedcursus italiaans beginnen ofzo
dankje!quote:
ik heb maar 4 minuten om over te stappen! mag het? ik ben opgegroeid met de NS... dus heb bepaalde verwachtingen...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:18 schreef JDude het volgende:
Je maakt je in Schubbekuttenveen al zorgen of je in Milaan de aansluiting wel haalt?
Misschien was een georganiseerde groepsreis toch beter geweest.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:18 schreef JDude het volgende:
Je maakt je in Schubbekuttenveen al zorgen of je in Milaan de aansluiting wel haalt?
De treinen worden in Italië nog steeds bestuurd door de nazaten van Mussolini; die rijden netjes op tijd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:20 schreef philana het volgende:
[..]
ik heb maar 4 minuten om over te stappen! mag het? ik ben opgegroeid met de NS... dus heb bepaalde verwachtingen...![]()
de trein is waar ik wil slapen vannacht zodat ik morgen in Rome ben.. geen idee waar ik dan slaap en dat vind ik ook prima.. maar wil op zijn minst Rome bereiken zodat vanaf daar de "wezienwel" mentaliteit kan starten.. maar je hebt gelijk.. misschien een beter plan om daar nu al mee te starten.. ze hebben in milaan ook vast leuke slaapplekken..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
of iets meer een 'we zien wel'-instelling.. bij rondreizen hoort naar mijn idee aan het begin van dag 1 de slaapplek van die avond nog niet vast te staan.. dan maar geen Milaan..
Met welke treinen reis je? Niet om je bang te maken, maar internationale treinen hebben nou niet bepaald de reputatie om op een minuutje meer of minder te kijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:20 schreef philana het volgende:
ik heb maar 4 minuten om over te stappen! mag het? ik ben opgegroeid met de NS... dus heb bepaalde verwachtingen...![]()
En dat.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:25 schreef minkuukel het volgende:
Veel plezier en hou ons op de hoogte van je avontuur.![]()
ICE van Utrecht naar Frankfurt (20 min overstap tijd)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Met welke treinen reis je? Niet om je bang te maken, maar internationale treinen hebben nou niet bepaald de reputatie om op een minuutje meer of minder te kijken.
Dankje.. ik ga nu.. nog even de AH plunderen en dan on my way...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:35 schreef JDude het volgende:
Oh, ICE's zijn wel redelijk betrouwbaar, sowieso is Duitsland prima te doen (tenzij stakingen).
Succes!
Veel plezierquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:37 schreef philana het volgende:
[..]
Dankje.. ik ga nu.. nog even de AH plunderen en dan on my way...
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:18 schreef JDude het volgende:
NIET dus!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:35 schreef JDude het volgende:
Oh, ICE's zijn wel redelijk betrouwbaar, sowieso is Duitsland prima te doen (tenzij stakingen).
Succes!
lezen man.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:31 schreef Schunckelstar het volgende:
als je je om zo'n dingen al druk maakt ben je mischien niet het type om te gaan backpacken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |