abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52008100
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:31 schreef DJKoster het volgende:
AH to Go, Amersfoort..
Daar liepen al die muizen toch?
oh god, nee toch muizen bij de supermarkt

muizen heb je bij iedere supermarkt, en als ze ze bij de supermarkt niet hebben lopen ze wel in het distributiecentrum van de desbetreffende winkel, en de producenten van de producten in de winkel hebben óók overal muizen lopen.. so what
pi_52008130
Dat is toch veel efficienter, de rij splitst zich op al naar gelang er een kassa vrij is. Ik juich dit principe toe. Ooit eens bij de BurgerKing in Rotterdam een flinke discussie gehad met een of ander tokkie-gezin dat ook zo maar voorbij de rij liep, waarop ik heb attendeerden dat al deze mensen in de rij voor alle kassa's stonden. "Nou meneer, u staat in die rij of in deze rij, niet in allebei.", onbeschofte paupers. Gelukkig steunde de rest van de rij mij.
pi_52008211
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 01:44 schreef LoggedIn het volgende:
oh, en de AH to go is een goeie winkel
Ik vind het altijd zo stom dat ze van die stationsprijzen rekenen. Komop zeg omdat de NS veel te dure koffie en frisdrank verkoopt hoeven zij nog niet aan dat kartel mee te doen. Omlaag die prijzen.
pi_52008351
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 01:49 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo stom dat ze van die stationsprijzen rekenen. Komop zeg omdat de NS veel te dure koffie en frisdrank verkoopt hoeven zij nog niet aan dat kartel mee te doen. Omlaag die prijzen.
dat is gewoon het concept van die winkel.. De klanten lopen tussen hun overstap door even langs de AH to go om iets voor onderweg te halen (eten/ drinken/ iets te lezen), en willen maar heel kort in de winkel zijn (ze moeten hun verbinding halen). Dan gaat het dus om kleine producten (1 broodje, 1 flesje drinken, travelzakje chips, etc) waar wel marges op moeten zitten, en daarnaast is het heel arbeidsintensief om mensen te kunnen voorzien binnen enkele (volgens AH 2) minuten. En zon tent moet wel winst maken natuurlijk, dus de prijs ligt hoger dan in een conventionele winkel. De winkel bevindt zich op een locatie waar service belangrijker is dan prijs, en daarom kan dit concept werken
pi_52008502
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 02:01 schreef LoggedIn het volgende:
dat is gewoon het concept van die winkel.. De klanten lopen tussen hun overstap door even langs de AH to go om iets voor onderweg te halen (eten/ drinken/ iets te lezen), en willen maar heel kort in de winkel zijn (ze moeten hun verbinding halen). Dan gaat het dus om kleine producten (1 broodje, 1 flesje drinken, travelzakje chips, etc) waar wel marges op moeten zitten, en daarnaast is het heel arbeidsintensief om mensen te kunnen voorzien binnen enkele (volgens AH 2) minuten. En zon tent moet wel winst maken natuurlijk, dus de prijs ligt hoger dan in een conventionele winkel. De winkel bevindt zich op een locatie waar service belangrijker is dan prijs, en daarom kan dit concept werken
Ik vind het wel erg frappant dat een flesje cola op ieder station, bij alle concurrenten evenveel kost.
pi_52009573
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 02:01 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Niks concept, de eigenaar: AH to go op de stations is gewoon van Servex, net zoals de Kiosk, Shakie's, Burger King, Pizza Hut en alle anderen. Albert Heijn verzorgt alleen maar de bevoorrading en verhuurt hun naam aan servex. En servex is weer onderdeel van het NS concern. Een onderdeel waarmee ze overigens meer verdienen dan met reizigersvervoer.

De winstmarges bij de AH to go en alle andere servex onderdelen zijn ook gewoon te belachelijk voor woorden. De service is slegt, klantvriendelijkheid niet bestaand en de kwaliteit dramatisch. Helemaal met die misleidende formaat aanduidingen van ze.
pi_52213076
ja, allemaal best kut en servex en talpa en prorail en en zo, maar het gaat me hier dus even om mensen die gewoon niet KIJKEN wat er om ze heen gebeurt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_52213444
Dat niet kijken is i.d.d. heel erg irritant. Tas inpakken bovenaan de roltrap terwijl er 100 mensen van de band rollen, winkelwagentjes duwen en zelf een andere kant op kijken, dat soort dingen.
pi_52213664
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:10 schreef en_door_slecht het volgende:
Dat niet kijken is i.d.d. heel erg irritant. Tas inpakken bovenaan de roltrap terwijl er 100 mensen van de band rollen, winkelwagentjes duwen en zelf een andere kant op kijken, dat soort dingen.
ja idd breek me de bek niet los

Ik wilde eens in de avondspits uit een DDARretje stappen, maar ja, geen rekening gehouden met die antilliaanse moeke die eerst even 8 ACHT koffers pontificaal moest uitstallen recht voor de uitstapdeur op het perron. My GOD what was I thinking?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 8 augustus 2007 @ 23:19:13 #36
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_52219837
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:10 schreef en_door_slecht het volgende:
Of van die verdwaasde senioren die op hun vrije reisdag boven aan de roltrap uitgebreid hun aantekeningen gaan bestuderen of ze nu links of rechts moeten lopen. Qua roltrap ergernis op nummer 2 staan rokers. Die per se onder of boven aan moeten blijven om hun sigaret op te steken.

Niet trein gerelateerd: Gister bij mij in de winkel een stel ouders die de kiddo's op de grond lieten spelen.... midden in het belangrijkste gangpad.
pi_52220203
Die OP Die tekening Die smileys in de tekening

Goed begin van de morgen dit!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:58:09 #39
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_52246968
Wat een op
Huilen dan.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 02:02:40 #40
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_52247035
Dus je durft niet aan die mensen te vragen of je er langs komt en daarom ga je maar iets anders te eten pakken wat je eigenlijk niet wil hebben maar okee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')