het is eigenlijk een neutraal shirt en daar heb ik ralph lauren opgeschreven met pen wat denk jij nouquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:37 schreef vdvorst het volgende:
Is dit zo'n topic van: ik heb een jaar lang moeten werken om een t-shirt te kunnen betalen van een merk, en nu knoei ik nog eens ook? Of van, ik ben in turkije geweest, heb een nept-shirt gekocht, wat ik net kon betalen, en knoei er op.. of is het je enige t-shirt?
zo niet, niet zeuren!
BrauNquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:39 schreef BrauN het volgende:
Stomme nerd, je hebt zo 'n nieuwe gekocht in Alanya/Bodrum/Antalya/Side/Marmaris (doorhalen wat niet van toepassing is).
Laffe campingpauper.
BrauN komt naar u toe deze zomer. En deze herfst. En deze winter. Ja, maak de borstpartij maar nat.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
BrauNTerug op het scherm!
![]()
tieteuhquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
BrauN komt naar u toe deze zomer. En deze herfst. En deze winter. Ja, maak de borstpartij maar nat.
daar kan ik mee leven...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:39 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
het is eigenlijk een neutraal shirt en daar heb ik ralph lauren opgeschreven met pen wat denk jij nou![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:51 schreef BrauN het volgende:
Ik lees topics nooit door, dus weet niet of er al 'n grapjas was die de volgende - werkelijk hilarische - opmerking al heeft gemaakt:
"Zonde van 't ijs man!"
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:08 schreef Knekwurst het volgende:
Want je bent een nepkakker die maar 1 merkshirt heeft en in de tussentijd moet wachten in een of andere goedkoop kutshirt?
Waarschijnlijk zo'n knalgroene, de enige die nog over was in maatje M in de uitverkoopquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:17 schreef De_Ananas het volgende:
Spellbreaker
Meer een verkapt-kijk-hoe-homo-ik-ben-door-kraagjes-te-dragen-en-waarschijnlijk-was-ie-ook-nog-roze topic
Sukkel verkapt-ik-ben-jaloers-op-de-TS-omdat-ik-geen-kraagje-kan-kopen post!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:17 schreef De_Ananas het volgende:
Spellbreaker
Meer een verkapt-kijk-hoe-homo-ik-ben-door-kraagjes-te-dragen-en-waarschijnlijk-was-ie-ook-nog-roze topic
Kleur is zwart en de maat is large .quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:19 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo'n knalgroene, de enige die nog over was in maatje M in de uitverkoop
Verkapte-ik-heet-Biljonair-maar-internet-vanuit-het-Leger-des-Heils-tehuis-post.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:21 schreef Biljonair het volgende:
[..]
Sukkel verkapt-ik-ben-jaloers-op-de-TS-omdat-ik-geen-kraagje-kan-kopen post!
Ben&Jerry![]()
Idd, maar die jaloezie is dus niet nodig waar de prijs vaak best meevaltquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:21 schreef Biljonair het volgende:
[..]
Sukkel verkapt-ik-ben-jaloers-op-de-TS-omdat-ik-geen-kraagje-kan-kopen post!
Ben&Jerry![]()
Large!?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:22 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Kleur is zwart en de maat is large .
roze / groen![]()
Wel grappig ik heb uiteraard geen vlek gemaakt op m'n polo jaik draag ze wel vaak maar ik wilde even kijken watvoor reacties ik zou krijgen. En de prijs valt echt mee, de polo shirts die ik koop zijn vaak rond de 120 en ik zie echt wel duurdere kleding enzo. Maarja als je nog alle kleding door je mama laat kopen weet je natuurlijk ook niet wat de prijzen zijn hé![]()
Net Cookie dough gekochtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:36 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Best ice in town![]()
Vooral met stukken chocola en banaan, of die ene met honing![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Large!?
FUCKING GORE DIKZAK! MUHAHAHA VETLAP!!!11!!
Dat Ralph Lauren (handschoenverkoper) had er inderdaad niet bij gehoeven.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:24 schreef Sensation89 het volgende:
verkapt ik heb Ralph Lauren kleren topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |