het is eigenlijk een neutraal shirt en daar heb ik ralph lauren opgeschreven met pen wat denk jij nouquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:37 schreef vdvorst het volgende:
Is dit zo'n topic van: ik heb een jaar lang moeten werken om een t-shirt te kunnen betalen van een merk, en nu knoei ik nog eens ook? Of van, ik ben in turkije geweest, heb een nept-shirt gekocht, wat ik net kon betalen, en knoei er op.. of is het je enige t-shirt?
zo niet, niet zeuren!
BrauNquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:39 schreef BrauN het volgende:
Stomme nerd, je hebt zo 'n nieuwe gekocht in Alanya/Bodrum/Antalya/Side/Marmaris (doorhalen wat niet van toepassing is).
Laffe campingpauper.
BrauN komt naar u toe deze zomer. En deze herfst. En deze winter. Ja, maak de borstpartij maar nat.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
BrauNTerug op het scherm!
![]()
tieteuhquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
BrauN komt naar u toe deze zomer. En deze herfst. En deze winter. Ja, maak de borstpartij maar nat.
daar kan ik mee leven...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:39 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
het is eigenlijk een neutraal shirt en daar heb ik ralph lauren opgeschreven met pen wat denk jij nou![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:51 schreef BrauN het volgende:
Ik lees topics nooit door, dus weet niet of er al 'n grapjas was die de volgende - werkelijk hilarische - opmerking al heeft gemaakt:
"Zonde van 't ijs man!"
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:08 schreef Knekwurst het volgende:
Want je bent een nepkakker die maar 1 merkshirt heeft en in de tussentijd moet wachten in een of andere goedkoop kutshirt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |