abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 oktober 1999 @ 20:53:00 #1
215 misterDre
Paint it black!
pi_200761
Om 21:00 uur een aflevering van de week van WF op SBS6 met nieuwe beelden???????
pi_200762
He kijken allemaal, mischien hebben we dan weer nieuw voer om het met elkaar (on)eens
te zijn!
Als er echt schokkende beelden bij zouden zitten hadden we het volgens mij hier al gehoord met al die spionnen en/of insiders overal.
pi_200763
Ach, iedereen probeert een slaatje te slaan uit het BB-verhaal.
Weet iemand al wat de nieuwe alarmschijf bij Veronica wordt??

"Big Brother, tatata, Big Brother, tatata, Big Big Brother, we don't bother".

Puke...

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  donderdag 14 oktober 1999 @ 21:15:00 #4
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_200764
Is nu reclame, teaser met BB-beelden welke?
Wat leip, beelden om te bewijzen dat willibrord toch echt zelf had gesprongen. Nou, nou wat een nieuws.
pi_200765
Ik zag net in het voorstukje dat hij wil bewijzen dat hij toch echt zelf sprong. Anybody interested??? Nou ja, ik geloof het wel, alleen die sukkel kwam wel mooi aan de verkeerde kant van de schutting. En dan een beetje verontwaardigd dat-ie van Veronica er niet over mocht klimmen. Hij was er alleen maar op uit om de boel flink te verneuken, met bier, een Playboy, de Voetbal International en weet-ik-veel-wat in zijn binnenzakken..... En dan ook nog beweren dat zijn team als eerste van de buitenwereld met de BB-ers in kontakt was gekomen. Willie, verzin toch 'ns wat origineels! Ga bungy-jumpen zonder elastiek ofzo...
pi_200766
Wat ik nu frapant vind is dat de derde parachutist (degene waar WF aan vast zat)later ook in het huis stond. Is het hem wel gelukt om over de schutting te klimmen of is hij met de BB-medewerker mee het huis in gelopen?

grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
pi_200767
ja beer ik heb net het zelfde gezien...het viel mij ook op dat de man met de oranje trui wel in het huis is geweest terwel hij aan w v vast zit, en zelf nadat ze geland zijn (naast het hek) nog wat zegt op de camara en later staat hij inderdaad in het huis...ze lopen met zijn drieen de poort uit??? vreemd zaakje
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  donderdag 14 oktober 1999 @ 21:39:00 #8
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_200768
Was dat alles

zou inderdaad bovenstaande quote willen aanhalen gaan bungy jumpen zonder elastiek. Dit was dus alleen maar om nog eens effe te laten zien hoe goed hij wel niet is

donderdag 14 oktober 1999 @ 21:40:00 #9
215 misterDre
Paint it black!
pi_200769
Niets nieuws gezien!
Maarja, zeg je niets en er was wel wat te zien??? dan baal je als je het gemist hebt.

Over en sluiten maar weer

pi_200770
je heb niet echt wat gemist nee...maar ben zo benieuwd hoe dat nou zit met de oranje trui man.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  donderdag 14 oktober 1999 @ 22:13:00 #11
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_200771
quote:
op 10-14-1999 om 09:12 PM schreef Barbarella het volgende:
Ach, iedereen probeert een slaatje te slaan uit het BB-verhaal.
Weet iemand al wat de nieuwe alarmschijf bij Veronica wordt??

"Big Brother, tatata, Big Brother, tatata, Big Big Brother, we don't bother".

--------------------------
nou we maker er een mp3 van en zetten hem op het forum zodat iedereen hem kan downloaden

Marcel

Puke...

Back On track<P>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')