Echt waarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:33 schreef BigFire het volgende:
misschien moet Arno ook even verklaren waarom ik hem bij tenminste 3 spelshows heb gezien.. dat ie ook toevallig winnaar is van een trekking lijkt me nogal stug.. hij is gewoon een smerig uithangbord van de Postcodeloterij![]()
![]()
AMSTERDAM - De 47-jarige hypotheekadviseur Arno Woesthoff uit Zeist kan zijn geluk niet op. Hij won gisteravond bij Linda de Mols Miljoenenjacht de hoofdprijs van tien miljoen gulden. Dat is het hoogste bedrag dat ooit in een Nederlandse quiz is uitbetaald. Nog maar vijf maanden geleden won hij in hetzelfde programma één miljoen gulden.quote:
als ik daarmee multimiljonair kon worden begon ik er morgen nog meequote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:45 schreef -skippybal- het volgende:
Best triest, aan al die jostiprogrammas meedoen.
yep.. maar de point is dus dat ie er iets voor gedaan heeft en uiteindelijk heeft het geloond. dat het toevallig bij de Postcodeloterij is boeit dan weinig. maar deze reclame heeft juist de bedoelde uitstraling alsof het iemand is bij wie op een dag opeens de straatprijs jackpot super mega klapper miljoenenkanjer op zijn adres is gevallenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:45 schreef -skippybal- het volgende:
Dat dacht ik ook!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Toen ik die reclame voor het eerst zag, dacht ik dat het een reclame van Volkswagen was. Man, wat komt het VW logo daar vaak voorbij.
hoe belegen is zoeen verhaal?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:43 schreef BigFire het volgende:
AMSTERDAM - De 47-jarige hypotheekadviseur Arno Woesthoff uit Zeist kan zijn geluk niet op. Hij won gisteravond bij Linda de Mols Miljoenenjacht de hoofdprijs van tien miljoen gulden. Dat is het hoogste bedrag dat ooit in een Nederlandse quiz is uitbetaald. Nog maar vijf maanden geleden won hij in hetzelfde programma één miljoen gulden.
och 11 miljoen op de bank is best triest jahquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:45 schreef -skippybal- het volgende:
11 miljoen GULDEN hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:28 schreef Re het volgende:
[..]
och 11 miljoen op de bank is best triest jah, dat kost mijn theehuisje nog niet eens
Ook voor 5 miljoen EURO wil ik wel naar de studio komen.quote:
Yep, net nog 45 guldens verzilverdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |