tja, moet toch niet gekker worden - wat een stom mokkelquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:34 schreef ericahysterica het volgende:
baby jaap wordt gevoerd door zorgzame nada
BS.... geef je bron maar....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, hij moest stoppen van achter.
Brian vroeg het hem nogal confronterend. Hij kon toen niets anders doen dan toegeven en dat deed hij dus ook.quote:
Dat wil hij graag, want huub heeft een drank probleem, en dan kan hij zelf nooit stoppen.quote:
je bandenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:39 schreef fladdie het volgende:
aub een hele emmer met chloor over die vieze rot kop van lieke
Zou je het bij commentaar op streams willen houden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:39 schreef fladdie het volgende:
aub een hele emmer met chloor over die vieze rot kop van lieke
Een alcoholrestrictie komt altijd per brief de villa binnen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
omdat niemand, inclusief jij, dat zeker kan wetenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom kunnen jullie niet gewoon aannemen dat wanneer ik zeg dat hij moest stoppen met drinken, dat dat dan ook gewoon zo is. Ik verzin het niet, het waren zijn eigen woorden. Maar natuurlijk is het Huub. En Huubje doet natuurlijk alles zelf......vermoeiend, vermoeiend.
Hij moest toen stoppen met drinken net als NADIA, MAAR DAT GELDT ALLANG NIET MEERquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom kunnen jullie niet gewoon aannemen dat wanneer ik zeg dat hij moest stoppen met drinken, dat dat dan ook gewoon zo is. Ik verzin het niet, het waren zijn eigen woorden. Maar natuurlijk is het Huub. En Huubje doet natuurlijk alles zelf......vermoeiend, vermoeiend.
Het was toch echt vrijwillig.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat jij het bent ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom kunnen jullie niet gewoon aannemen dat wanneer ik zeg dat hij moest stoppen met drinken, dat dat dan ook gewoon zo is. .
Volgens mij is het wel vrijwillig! Hij zou tegen iedereen zeggen dat het van achteren kwam dat hij niet meer mocht drinken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nogmaals, Brian vroeg het hem en Huub zei een dat het zo is. Hij kon het ook niet ontkennen, want Brian wist het.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
omdat niemand, inclusief jij, dat zeker kan weten![]()
Wat een onfatsoenlijk misbaksel is die Nada. Lieke moet ook Nada in het vervolg maar broodjes pindakaas gaan voeren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat late reactie, maar zo zei ze het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |