Volgens mij is het wel vrijwillig! Hij zou tegen iedereen zeggen dat het van achteren kwam dat hij niet meer mocht drinken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom kunnen jullie niet gewoon aannemen dat wanneer ik zeg dat hij moest stoppen met drinken, dat dat dan ook gewoon zo is. Ik verzin het niet, het waren zijn eigen woorden. Maar natuurlijk is het Huub. En Huubje doet natuurlijk alles zelf......vermoeiend, vermoeiend.
Nogmaals, Brian vroeg het hem en Huub zei een dat het zo is. Hij kon het ook niet ontkennen, want Brian wist het.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
omdat niemand, inclusief jij, dat zeker kan weten![]()
Wat een onfatsoenlijk misbaksel is die Nada. Lieke moet ook Nada in het vervolg maar broodjes pindakaas gaan voeren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat late reactie, maar zo zei ze het!
Ik zou dan maar een tukje gaan doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom kunnen jullie niet gewoon aannemen dat wanneer ik zeg dat hij moest stoppen met drinken, dat dat dan ook gewoon zo is. Ik verzin het niet, het waren zijn eigen woorden. Maar natuurlijk is het Huub. En Huubje doet natuurlijk alles zelf......vermoeiend, vermoeiend.
Lieke sopt, Huub niet hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:46 schreef blomst het volgende:
Lieke kan weer niet soppen over het afvallen van Huub.
Huub eet genoeg, en het zal wel door de alcohol komen.
Leuke typoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:46 schreef blomst het volgende:
Ik heb huub meerdere malen anders horen beweren. Dus ik geloof liever dat wat ik zelf hoor, dan wat jij beweert. Jij loopt Huub immers altijd af te zeikenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zo heeft Huub besloten het te brengen, dat heeft hij Lieke zo verteld. Een officiële brief met een algeheel alcoholverbod voor Huub is er daarnaast gewoon nooit geweest. Nu jij weer. Overigens, vind je dit nou echt belangrijk? Zo ja, waarom?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nogmaals, Brian vroeg het hem en Huub zei een dat het zo is. Hij kon het ook niet ontkennen, want Brian wist het.
Lieke dramt zo door.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:46 schreef blomst het volgende:
En daarna was de restrictie voor hem en Nadia opgeheven, toen heeft hij zelf verkozen niet meer te drinken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian vroeg het hem nogal confronterend. Hij kon toen niets anders doen dan toegeven en dat deed hij dus ook.
'quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik heb huub meerdere malen anders horen beweren. Dus ik geloof liever dat wat ik zelf hoor, dan wat jij beweert. Jij loopt Huub immers altijd af te zeiken
dat bedoel ik en dat is bij lieke niet anders .....maar ga rustig je gang hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'
Dat ik hem altijd af loop te zeiken is feitelijk onjuist. Al geef in zondermeer toe dat wanneer er een aanleiding is ik het niet zal nalaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |