Ik val slechts neemmijnietserieus bij.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft pas ook een drankje genomen, geen telefoontje gehad oid.
Huub is 1.68 m. volgens TIEN.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:56 schreef Varen het volgende:
Wie weet hoe lang Huub is?
Ja, ik vond ook dat Huub zich er snel vanaf maakte. Maar voor mijn gevoel kwam dat omdat hij wilde doen laten geloven dat hij zelf niet meer dronk. Voordat Brian hem daarmee confronteerde had hij dat ook zelf al gezegd, woordelijk "Ik stop met drinken". Dat Brian het van achter wist was een tegenslagje voor hem. Maar lamaar, het zal d'r ook allemaal wel goed om gaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar staat me vaag ook iets van bij... maar toen had ik het gevoel dat Huub van Brian af wou zijn en meer in de trant dat Huub het vervelend vond dat Brian een zwakpunt had gevonden. Maar officieel is het dus niet bevestigd.
Dat wisten we toch allang ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:02 schreef rooie3 het volgende:
Pffff weer twee streams over sliko en Huub.Wat verfrissend weer.Brian zit ook weer te slijmen met Japio.Japio haat Huub en Lieke ook.Dus ze willen ze kwijt.
Het ging erover dat als door externe omstandigheden 1 van de 2 weg moet (geweld, familie), de ander meteen eruit gestemd wordt (na 23 september), en dat dat een enorme doorbraak zou zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:06 schreef noekje het volgende:
Hoe willen ze in godesnaam Lieke eruit krijgen? Dan kunnen ze het net zo goed over het wegstemmen van Amanda hebben. Het is zo dom.
En zegt tussen de regels door maar even dat Cementa een enorme slet isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:08 schreef noekje het volgende:
Amanda is boos op Samantha door het telefoontje.
Huub heeft nooit niks meer door.Hij staat tegenwoordig overal buiten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:07 schreef riri het volgende:
alles komt binnen in het huis...ook dit gesprek van brian en jaap
Eeeeeeeeh hoe hij net lachte..... dat was echt eng!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:08 schreef tipsch het volgende:
bah wat een eng figuur die Brian
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |