Maldrivia vind ik dan nog zelfs een betere naam.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:54 schreef Adelante het volgende:
bij zo'n oerhollandse achternaam kun je natuurlijk geen truus heten!
Maladivenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maldrivia vind ik dan nog zelfs een betere naam.
dan doe ik de andere helft wel, ze is half Portugees, net als Timorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:59 schreef Avory het volgende:
Ze is half Portugees. Maar ik geloof dat het al gezegd is.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:53 schreef Sebasser het volgende:
FATIMAAAA WEET JIJ WAAR EEN RABOBANK ISSSS???? JAAA HIER WAAR HIER? JAAA HIER OPO JE MOBIEL MET RABOBANK MOBIELD:D :! D11
dat is behalve in de architectuur daar ook nog in de muziek terug te vinden, zeker in de Fado muziek .quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:01 schreef RijstNatie het volgende:
wist trouwens niet dat portugal en spanje vroeger door islamieten waren overheersd
Ook in huidige muziek is het nog een thema. Er wordt nog een hoop geschreven over de Reconquista heb ik gemerkt en niet alleen in Metal (zoals bij de band Tierra Santa).quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:02 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is behalve in de architectuur daar ook nog in de muziek terug te vinden, zeker in de Fado muziek .
D'r achternaam vind je verder wel goed Hollands?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:19 schreef RijstNatie het volgende:
Ik vond het nogal raar dat een nederlands uitziende meid Fatima heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |