Oh nee, oh nee, ze zei ook nog "Makker".quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:00 schreef Mingus het volgende:
Die doet het altijd goed. Ik had eens een huisgenote die dat ook zei, zo'n ontzettend mooi meisje dat bij elk afscheid zei: "Hou 'em hard, hè?".
Stiekem vind jij hem ook leukquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:59 schreef LENUS het volgende:
Kom je een oud basisschool klasgenootje tegen en sluit hij af met: "he spreek je latersss man, hou hem hard he" Hoezo hou hem hard?? WTF![]()
En jij kopt 'em niet even in?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:03 schreef Mingus het volgende:
[..]
Oh nee, oh nee, ze zei ook nog "Makker".
"Hou 'em hard, hè, makker."
Ik:.
Hou hem nat he, makkerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:28 schreef Maartel het volgende:
![]()
waar gaat het heen met de wereld?
Overigens, zullen er ook mensen zijn die dit gewoon zo standaard als afsluiter gebruiken dat ze 't ook tegen vrouwen zeggen??![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:29 schreef Devolution het volgende:
[..]
En jij kopt stoot 'em niet even in?
Makster dan ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:47 schreef Maartel het volgende:
[..]
makker zeggen tegen een vrouw is opzich al erg genoeg..
Als je je ook al verantwoordelijk moet gaan voelen voor uitspraken van oud-klasgenoten..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:03 schreef Nemain het volgende:
Met wat voor mensen ga jij om??
Net alsof al jouw basisschool klasgenoten allemaal aan de universiteit gestudeerd hebben, vijf talen spreken, een landhuis bezitten en een bentley rijdenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:03 schreef Nemain het volgende:
Met wat voor mensen ga jij om??
Ik weet wel zeker dat er nu een of twee van mij in de goot liggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:42 schreef LENUS het volgende:
[..]
Net alsof al jouw basisschool klasgenoten allemaal aan de universiteit gestudeerd hebben, vijf talen spreken, een landhuis bezitten en een bentley rijden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |