abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200721
Over ongeveer 2 minuten begint Big Brother..
Zal er nu eindelijk wat gebeuren?
love=life
pi_200722
fout!!
nu pas nog 1 minuut
pi_200723
Die weekopdracht halen ze niet! V. kennende wordt dat zoiets als weekendmilionairs, een "onmogelijke" puzzel. Ben benieuwd hoe dat afloopt me NOG 25% minder budget, gaan de bewoners nu eindelijk aan elkaar knagen....Voor de stemming in de groep zal het geen goed doen, voor ONS wel
When you look into the Abyss, the Abyss looks into you.....
pi_200724
Wat vals gezongen door Mona en Ruud. Komt dat nog goed met die cd...
pi_200725
ze maken zich behoorlijk zorgen over die nominaties, ze hebben het er veel over.
pi_200726
Viel mij in de dagboekkamer op, dat Ruud tijdens het praten zijn ogen sluit.

Lekker belangrijk

Pain is temporarily, pride is forever!

pi_200727
Reken maar dat we daar nog wel even aan vast zitten. Die CD moet WEL verkocht worden. V. doet dit tenslotte niet voor ons maar voor de $$$$$$. Dat wordt dus veel terrugblikken en veel oude koeien voor de komende weken. Hoe kunnen we dit voorkomen... (Uitzoeken waar de CD geperst wordt en een klein bezoekje????)
When you look into the Abyss, the Abyss looks into you.....
pi_200728
Zou Karin het fototoestel gemanipuleerd hebben? Tot drie maal toe moest de "kus die niet mocht" over. Karin leek er wel lol in te hebben, Maurice wist de derde keer niet hoe snel hij weer van Karin weg moest komen.

En die familieleden om 22.20uur vanavond... zou manlief Wim er nu EINDELIJK ook eens zitten, want daar ben ik wel HEEL benieuwd naar....

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_200729
Viel je dat nu pas op?
Dat heeft heeft wel vaker gedaan...
Alleen van de manier van praten word ik af en toe moe, zeg maar gerust slaperig... maar ja, dat hebben anderen ook als ze mij horen praten, dus mag ik eigenlijk niets zeggen
Verder is Ruud supertof!

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
  donderdag 14 oktober 1999 @ 20:51:00 #10
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_200730
John, ze verliezen 50% van het weekbudget ipv 25%. Dus houden ze 100 gulden over (eigenlijk 98) voor de hele week. Niet zo gek veel. Sabine en Bart hadden het er gisteren al over. Sabine vroeg waar ze dan op moesten bezuinigen. Bart was praktisch: op melk, op koffie, koekjes..
Sabine wilde wel persé melk en yoghurt want je "moet toch aan je kalk komen". Zeker nog nooit student geweest en van een tientje in de week moeten rondkomen. Enig kind, ja ja, wat een verwend kreng, zeg!
'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

donderdag 14 oktober 1999 @ 20:51:00 #11
433 Alkyone
pi_200731

Mona kan beter haar mond houden als er wordt gezongen. De enige die ik correct hoor zingen is Willem. Die zingt op de goede hoogte, heeft de juiste snelheid en zingt ook nog mooi. Tenor, denk ik zo. Hij heeft erg veel moeite om door Mona's gekrakeel heen te zingen. Dat ze dat zelf niet hoort!!Ruud is leuk voor de begeleiding, maar gaat met Mona mee en kan dus beter ook zijn klep houden.

Aan iedereen die de CD wil kopen wens ik:
sterkte....

'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

donderdag 14 oktober 1999 @ 20:54:00 #12
433 Alkyone
pi_200732
Ik vond het trouwens walgelijk om te zien hoe Ruud achter Mona stond. Hij wilde hem er maar al te graag insteken! Jasses, dat staat me toch een beetje tegen van die Ruud. MONA, for God's sake. Hij is vast heel erg desperate.

[Dit bericht is gewijzigd door Alkyone (Datum 14 Oktober 1999).]

pi_200733
Die CD wordt een regelrechte hit. Veronica stopt wat geld in de marketing, gaat het singeltje een beetje pluggen voor eigen radio, familie en vrienden gaan 't singeltje kopen (Veronica koopt een grote oplage terug om de single in de Top 40 te krijgen, doet van Kooten ook altijd) en alle andere radio stations kunnen niet meer achter blijven.

Ja maar de wereld vergaat als op de gemiddelde bouwplaats van Nederland "Big Brother" uit de strot van Mona komt rollen. Nou, dat zal wel weer mee vallen: "Herinnert u zich deze nog?" De twee dames 'Double Date' van het Nederlandse Songfestival. Live niet om aan te horen, maar na een bezoekje aan de studio leek het wel of de pianostemmer de stembandjes wat strakker had gezet.

Dus: Sticker op de auto; ER is hoop!

Bovenstaande is dus geen reden om het singeltje te kopen! Of iemand moet met een ludieke aktie komen: CDtjes terug waar ze vandaan komen (en dat is het BB-huis).
En al frisbieend hopen dat je Mona d'r stembanden doorsnijd.

Wat betreft het week budget: Als Mona d'r uit gaat hebben ze aan ƒ98,00 genoeg voor twee weken!

I'm not enough man to be a perfect man but I'm man enough.

pi_200734
Absolute!

Ruud staat op ontploffen en heeft Mona in het vizier voor een zware lozing.

Mona vindt het volgens mij wel relaxed: veel aandacht van de meest populaire man van Nederland, en volgens mij ook niet vies om effe met Ruud te KLUSSEN. (" wie zegt dat ik 100 dage zonder sex uithou ??!!")

Anyway,

Eens kijken hoe die kerel reageert van Mona in de uitzending van vanavond. Daarbij kan ie eens effe lulle met die een ander slachtoffer van de BB soap: kerel van Karin!

Pain is temporarily, pride is forever!

donderdag 14 oktober 1999 @ 21:18:00 #15
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_200735
quote:
op 10-14-1999 om 08:51 PM schreef Alkyone het volgende:

Sabine wilde wel persé melk en yoghurt want je "moet toch aan je kalk komen".

Dan eet Sabine toch gewoon de schaal van de eieren op? Zit toch kalk in!

pi_200736
Ik durf er (bijna) mijn hele salaris van de maand onder te verwedden dat die man van karin niet op komt dagen vanavond.
Of ze moeten hem een heel hoog bedrag geboden hebben!
pi_200737
ik vind dat wat ik tot nu toe van die tekst hoor niet echt over bb gaat, ze zingen maar de hele tijd over amsterdam????
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_200738
quote:
op 10-14-1999 om 09:42 PM schreef Gaby het volgende:
ik vind dat wat ik tot nu toe van die tekst hoor niet echt over bb gaat, ze zingen maar de hele tijd over amsterdam????

Gaby, zeg dat je dit als een grapje hebt bedoeld....pliesssss

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  donderdag 14 oktober 1999 @ 21:47:00 #19
215 misterDre
Paint it black!
pi_200739
De man van Karin is volgens mij al twee weken ergens ondergedoken!!!
  donderdag 14 oktober 1999 @ 21:50:00 #20
483 sdb
Pluk de dag
pi_200740
k word ook erg moe als ik Ruud zie praten. Waar ik me vanavond aan ergerde was dat Mona vindt dat ze haar niet mogen wegstemmen omdat zij als laatste kwam. Alsof zij dat mag bepalen. Maar ze zullen haar wel wegstemmen om andere redenen! Karin deed weer leuke dingen, die het thuisfront niet zal waarderen. Ik hoop ook eindelijk eens familie van Karin in de studio te zien. Nog een half uur. En over die cd: boycotten. Leuk idee, maar spekt de V-kas.
Life is a moment in space

pi_200741
quote:
op 10-14-1999 om 09:42 PM schreef Gaby het volgende:

Als je goed geluisterd had, zongen ze de originele tekst om de achter de volgorde van rijming te komen.

En Barbarella, ik snap jouw opmerking hierover niet?

Grx, Maarten

pi_200742
quote:
op 10-14-1999 om 09:47 PM schreef Barbarella het volgende:
Gaby, zeg dat je dit als een grapje hebt bedoeld....pliesssss

joh
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_200743
ik vrees dat ik mijn smily was vergeten.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_200744
quote:
op 10-14-1999 om 09:53 PM schreef Beertje66 het volgende:
En Barbarella, ik snap jouw opmerking hierover niet?
Grx, Maarten

Echt niet?
Ben ik zo onduidelijk dan?

pi_200745
quote:
op 10-14-1999 om 08:44 PM schreef Barbarella het volgende:
Karin leek er wel lol in te hebben, Maurice wist de derde keer niet hoe snel hij weer van Karin weg moest komen.

Nou, inderdaad zeg. Zag je Maurice z n hoofd? Helemaal paars. Het leek wel of ie het Spaans benauwd had. Karin vond het inderdaad geen probleem dat kusscene opnieuw gedaan moest worden, had ze eindelijk een goed excuus.

Verder heb ik liever dat Mona niet meer zingt. Niemand heeft daar een boodschap aan. Of moet het de tweede (zwoele) stem voorstellen?

Bye bye

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  donderdag 14 oktober 1999 @ 22:06:00 #26
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_200746
Deze hele aflevering (en die van gisteren) stond weer bol van serious exploitation. Ik begin nu echt benieuwd te worden wat er in dat contract staat. Kan iemand daarvan een kopietje publiceren.

Allereerst die achterlijke CD. Er zijn bepaalde zaken als auteursrecht e.d. Karin vindt het allemaal niet erg die, had ten minste een goede reden om Maurice te kussen (bah!).

En dat moordspel van gister vind ik helemaal kinderachtig. Ik benieuwd hoe gek de bewoners over eem maand zijn, en hoe V. ze dan weer uitbuit.

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
pi_200747
quote:
op 10-14-1999 om 10:02 PM schreef Barbarella het volgende:
Echt niet?
Ben ik zo onduidelijk dan?

Blijkbaar! Of ben ik zo dom dan?

Grx, Maarten

pi_200748
quote:
op 10-14-1999 om 09:06 PM schreef Jidder het volgende:
Die CD wordt een regelrechte hit.

Ze hebben de tekst door een "professional" laten aanpassen. Van de oorspronkelijke tekst gemaakt door de BB-ers is weinig over. Sterker de tekst onthuld aan de bewoners ook een aantal dingen die wij kijkers allen weten, maar de mensen in het huis niet (of niet allemaal). Een nieuwe invloed van buiten dus... Een paar citaten:

Mona is bijna uit de gratie
Want ze wil meer acceptatie

Ons Sabine is een meid
Die graag grenzen overschrijdt
Waar die Bart op loopt te pezen
Zou die echt verliefd dan wezen
Dit wordt nooit voor lange duur
‘t is Sabine’s avontuur

Want je moet er maar van houden
Dat je valt op oude vrouwen...
(over Maurice)

Ondertussen blijft ie hopen
Dat z’n liefde voor Sabine
Door de rest niet wordt gezien
(over Bart)

Volledige tekst: http://www.big-brother.nl/MainInterface/Quick/quick.cfm

pi_200749
quote:
op 10-14-1999 om 10:07 PM schreef Beertje66 het volgende:
Blijkbaar! Of ben ik zo dom dan?
Grx, Maarten

Maarten, dat hoor je mij niet zeggen. Het kan natuurlijk zijn, dat ik echt onduidelijk was. Ik bedoelde eigenlijk dat het toch overduidelijk was dat ze het origineel zongen om te controleren of ze de juiste hoeveelheid coupletten en het refrein op de juiste plaats hadden en om dus inderdaad, zoals jij al zei, om achter de volgorde van rijming te komen. Daarom hoopte ik dat de opmerking van Gaby sarcastisch bedoeld was...anders zou hij zijn onderschrift te veel eer aan doen...
Niet vervelend bedoeld, gewoon als grapje, maar blijkbaar wordt dit niet door iedereen opgepikt. Ach, er komt een dag dat men mij zal begrijpen!

donderdag 14 oktober 1999 @ 22:21:00 #30
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_200750
quote:
op 10-14-1999 om 09:06 PM schreef Jidder het volgende:
Die CD wordt een regelrechte hit. Veronica stopt wat geld in de marketing, gaat het singeltje een beetje pluggen voor eigen radio, familie en vrienden gaan 't singeltje kopen (Veronica koopt een grote oplage terug om de single in de Top 40 te krijgen, doet van Kooten ook altijd) en alle andere radio stations kunnen niet meer achter blijven.

Ja maar de wereld vergaat als op de gemiddelde bouwplaats van Nederland "Big Brother" uit de strot van Mona komt rollen. Nou, dat zal wel weer mee vallen: "Herinnert u zich deze nog?" De twee dames 'Double Date' van het Nederlandse Songfestival. Live niet om aan te horen, maar na een bezoekje aan de studio leek het wel of de pianostemmer de stembandjes wat strakker had gezet.

Dus: Sticker op de auto; ER is hoop!

Bovenstaande is dus geen reden om het singeltje te kopen! Of iemand moet met een ludieke aktie komen: CDtjes terug waar ze vandaan komen (en dat is het BB-huis).
En al frisbieend hopen dat je Mona d'r stembanden doorsnijd.

Wat betreft het week budget: Als Mona d'r uit gaat hebben ze aan ƒ98,00 genoeg voor twee weken!

Maar wij gaan die cd toch niet kopen, zeker tenzij het naar de weekbudget gaat...of anders mp3 van maken en spreiden die file...

Marcel

Back On track<P>
pi_200751
quote:
op 10-14-1999 om 10:19 PM schreef Barbarella het volgende:
Ach, er komt een dag dat men mij zal begrijpen!

Hoop doet leven... en je mag er altijd met mij over praten

Ik dacht dat je misschien reageerde omdat het over Amsterdam ging... Mede door de loze reakties van Gaby werd ik even over jouw reaktie die niet echt duidelijk overkwam... nu nog steeds niet eigenlijk.

Maar goed...

Grx, Maarten

pi_200752
quote:
op 10-14-1999 om 10:27 PM schreef ik het volgende: ... Mede door de loze reakties van Gaby werd ik even X knip X over jouw reaktie die niet echt duidelijk overkwam

Ik vergat er tussen te zetten 'op een verkeerde been gezet'.

Grx, Maarten

pi_200753
Maarten,
als ik ergens niet tegen kan is het onduidelijkheid, dus zal ik nog één poging wagen....

Ik dacht dat Gaby serieus dacht dat het BB-lied over Amsterdam ging. Dat hij de versie van Tol Hanse niet kende.
Daarom het "please", alsjeblieft Gaby, zeg dat je het lied van Tol Hanse kent en dat je niet denkt dat dat het BB-lied is....

Ik vind mijzelf steeds onduidelijker worden..lijkt wel een cryptogram wat ik hier loop te schrijven..... Hopelijk begrijp je me nu....

Marieke

pi_200754
quote:
op 10-15-1999 om 01:09 AM schreef Barbarella (onder andere) het volgende:

Ik dacht dat Gaby serieus dacht dat het BB-lied over Amsterdam ging. Dat hij de versie van Tol Hanse niet kende.

Tol wie??

pi_200755
Tol Hanse heet eigenlijk Hans van Tol en is de zoon van een vader die fout was in de 2e wereld oorlog. Dit is geen grap.
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 02:10:00 #36
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_200756
quote:
op 10-15-1999 om 01:53 AM schreef tanjalies het volgende:
Tol Hanse heet eigenlijk Hans van Tol en is de zoon van een vader die fout was in de 2e wereld oorlog. Dit is geen grap.

Kijk, dat is nou nog eens kennis waar je wat aan hebt! Ooit stond ik op feesten en partijen zielig alleen in een hoekje. Vrouwen kende ik alleen van de TV, en mijn spannendste lichamelijke encounter was een visitatie op het vliegveld.

Maar dat is nu dus finaal afgelopen. Nooit zal ik meer een sociale outcast zijn! Ik storm voortaan op ieder feest de ruimte binnen, zoek het grootste stuk op, duw de kleerkasten die om haar heen staan opzij, en schreeuw haar enthousiast in het oor:
WIST JIJ DAT DE VADER VAN TOL HANSSE FOUT WAS IN DE OORLOG!
Bewondering en onverholen aandacht zullen mijn deel zijn, vrouwen zullen om me vechten! Als ik de supermarkt binnenloop, dan zullen mensen elkaar aanstoten, en zeggen: "hij daar, hij wist dat de vader van Tol Hansse fout was!".
Uiteindelijk, na vele TV-optredens, een gast-optreden in de nieuwste film van Dick Maas, en een drietal reclame-filmpjes voor Gamma, zal ik op Paleis Soestdijk belanden.
Beatrix zal me proberen mijn telefoonnummer te ontfutselen, Maxima knipoogt als een bezetene, en WA zal jaloers opmerken: "is dat nu alles wat je weet?".
En dan, oh triomf, heb ik dankzij het FOK!Forum alsnog het laaste woord. Ik zal hem triomfantelijk in de ogen kijken, en het de vraag stellen, waar hij geen antwoord op zal kennen, maar ik wel. Stompzinnig zal-ie me aan staan gapen, als ik hem vraag: "Zeg, weet jij eigenlijk wel wat de echte naam van Tol Hansse is?".

Tanjalies, bedankt!

"Sommige problemen los je op door van je hart geen moordkuil te maken. Sommige problemen maak je, door van je hart geen moordkuil te maken."

pi_200757
MrMurphy bedankt,

heb ik vandaag alvast een keer gelachen!

Al eens een baan als columnnist overwogen? Of cabaretier?

pi_200758
quote:
op 10-15-1999 om 01:09 AM schreef Barbarella het volgende:
Marieke

heyyyyyyyyyyyyyyyyyy
volgens mij is dat de eerste keer dat je met je eigen naam afsluit.
of iniedergeval heb ik het niet eerder gezien.

Lukas

http://surf.to/BigBro

vrijdag 15 oktober 1999 @ 14:37:00 #39
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_200759
quote:
op 10-15-1999 om 09:46 AM schreef Jidder het volgende:
MrMurphy bedankt,
heb ik vandaag alvast een keer gelachen!
Al eens een baan als columnnist overwogen? Of cabaretier?

Zeker wel, maar dat raden de andere patienten me af. En zuster Griselda vindt het voorlopig nog niet verantwoord om me de maatschappij in te sturen.

"Sommige problemen los je op door heel hard en vet te gaan lachen"

pi_200760
Dus jij zit hier ook! Leuk, misschien kom ik je dan nog wel eens in levende lijve tegen.

Hoe is het de laatste tijd in de Respiratie
buisiness? Misschien eens een afspraak maken om te adstringeren.

Of ben je daar te benauwd voor?

grtn J.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')