staat er, behalve reclametekst, iets op de zakken van de markt dan ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:01 schreef Argento het volgende:
stond op de verpakking dat ze gezouten waren?
Heb ik dus al gedaan maar dat blijft dus niet plakken aan die noten !! Dat donderd er met dezelfde vaart weer afquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dan flikker je er zelf maar wat zout overheen![]()
die houdt ook wel van kleine nootjes jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:04 schreef Isegrim het volgende:
Heet 'ie Karl?
Is er een causaal verband tussen de verpakking en het zouten van de noten dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:01 schreef Argento het volgende:
stond op de verpakking dat ze gezouten waren?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:07 schreef Geerd het volgende:
Dude heb je zelf geen zout?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Heb ik dus al gedaan maar dat blijft dus niet plakken aan die noten !! Dat donderd er met dezelfde vaart weer af
Dan doe je eerst wat lijm op die notenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Heb ik dus al gedaan maar dat blijft dus niet plakken aan die noten !! Dat donderd er met dezelfde vaart weer af
Ik zat er al aan te denken om ze in het water te leggen en dan zout eropquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:11 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dan doe je eerst wat lijm op die noten
Of, in een eetbaardere versie, doe er jam of stroop opquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:11 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dan doe je eerst wat lijm op die noten
Of even met de plantenspuit lichtjes bevochtigen!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik zat er al aan te denken om ze in het water te leggen en dan zout erop
Dat kan toch wel ......![]()
En ik de stop-maar-ze-een-voor-een-in-je-reet-grap.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:14 schreef Guncta het volgende:
Ik had de pis-maar-onder-grap wel verwacht.
Wat ik me laatst afvroeg was, dat als je nou zo'n gele m&m in 1 keer doorslikt, of ie dan als nootje dan weer naar buiten komt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
En ik de stop-maar-ze-een-voor-een-in-je-reet-grap.
Jouw sterk getrainde kringspier maakt pindakaas van dat nootjequote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:17 schreef Guncta het volgende:
[..]
Wat ik me laatst afvroeg was, dat als je nou zo'n gele m&m in 1 keer doorslikt, of ie dan als nootje dan weer naar buiten komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |