quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:20 schreef OriginalGangster het volgende:
reageer je ergens op maak je een klein foutje reageert er meteen een peleton zielig taal puristen![]()
omdat je gewoon een domme lul bent?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:20 schreef OriginalGangster het volgende:
reageer je ergens op maak je een klein foutje reageerd er meteen een peleton zielig taal puristen![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:20 schreef OriginalGangster het volgende:
Reageer je ergens op, maak je een klein foutje, reageert er meteen een peloton zielige taalpuristen![]()
Zo, nu issie helemaal compleetquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:20 schreef OriginalGangster het volgende:
Reageer je ergens op, maak je een klein foutje, reageert er meteen een peloton zielige taalpuristen.
Je vergeet het pelotonquote:
wat bedoel je dan, oh evil genious you!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:29 schreef OriginalGangster het volgende:
Jullie happen goed, dit is dus precies wat ik bedoel
Ja doei. Je kunt in ieder geval proberen om zonder fouten te typen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:30 schreef Viswijfje het volgende:
ja dat vind ik ook nerges opslaan!
net alsof ze je niet snappen en dat doen ze toch wel!!!
Jonges hou er nou gewoon es mee op oke!!
Ja dat dusquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:26 schreef Elefes het volgende:
[..]
Je vergeet het peloton
Edit: Wat Cerubo zegt dus...
als je iets vanaf het bestaan van fok! een trend noemt, oke.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Er zijn wel veel van dit soort topics ineens de laatste tijd. Ik voorzie een trend?
Besta jij nog steeds, kloon? Jammer.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:30 schreef Viswijfje het volgende:
ja dat vind ik ook nerges opslaan!
net alsof ze je niet snappen en dat doen ze toch wel!!!
Jonges hou er nou gewoon es mee op oke!!
Ik zie het nu steeds méér.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je iets vanaf het bestaan van fok! een trend noemt, oke.![]()
oh ok!quote:
zielige stakkers die niet weten hoe je iets moet schrijven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |