abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:02:23 #51
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52029341
Gast, je bent toch wel even hard uit je plaat gegan tegen die persoon hè? Of zit je nu hier te schreeuwen en heb je hem/haar laten gaan zonder dat zijn/haar haartjes bespuugd naar achter zijn gewaaid door de windkracht uit je mond en getraumatiseerd door de vuilbekkerij die eruit is gekomen?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_52029344
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:56 schreef floris.sp het volgende:
www.google.nl misschien helpt het en leer een een goed topic te openen.
google gaat mij niet helpen met een dvd terug te krijgen hoor
kan em hooguit ergens 2dehands kopen, in winkels is hij niet meer te krijgen (of te leveren, heb iemand die diep in die zaken zit (legaal he))
pi_52029394
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:02 schreef jogy het volgende:
Gast, je bent toch wel even hard uit je plaat gegan tegen die gozer hè? Of zit je nu hier te schreeuwen en heb je hem laten gaan zonder dat zijn/haar haartjes bespuugd naar achter zijn gewaaid door de windkracht uit je mond en getraumatiseerd door de vuilbekkerij die eruit is gekomen?
duh! tuurlijk ga ik dat doen, krijg em alleen nog niet te pakken (ziet ie dat ik bel, neemt ie niet op, wedden? )
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:06:25 #54
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52029470
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:04 schreef mschol het volgende:

[..]

duh! tuurlijk ga ik dat doen, krijg em alleen nog niet te pakken (ziet ie dat ik bel, neemt ie niet op, wedden? )
Ok, mooi. Dat lucht in ieder geval op en zet die knakker op de zwarte lijst qua lenen . Dat herinnert mij eraan dat ik mijn extended DVD set van Lord of the rings nog terug moet krijgen trouwens . Wie weet komt er nog een soortgelijk topic .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_52030379
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Ok, mooi. Dat lucht in ieder geval op en zet die knakker op de zwarte lijst qua lenen . Dat herinnert mij eraan dat ik mijn extended DVD set van Lord of the rings nog terug moet krijgen trouwens . Wie weet komt er nog een soortgelijk topic .
ik zet iedereen behalve welgeteld 4 mensen op de "niet origineel uitlenen" lijst.. (die 4 zijn redelijk simpel:
1 = neef, die weet hoe zuinig ik ben en hoe enorm veel ruzie hij met mij krijgt als ik iets beschadig
1 = broer, heeft dvd zaak dus die weet hoe zuinig je met dvd's ommoet gaan (maarja die leent niet echt veel, hij heeft immers een dvdzaak )
1 = moeder, die snapt het ook wel
1 = goede vriend, die vind het ook kut als er met zijn spullen slecht wordt omgegaan dus die snapt het ook wel
de rest krijgt een kopie (en die mogen ze nog houden ook als ze de disc betalen )
pi_52030513
DVD's uitlenen?
Je brandt met DVD Shrink in 45 minuten een prima kopie.
pi_52030544
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:38 schreef MaGNeT het volgende:
DVD's uitlenen?
Je brandt met DVD Shrink in 45 minuten een prima kopie.
:S 45 minuten?
als je het goed doet duurt het maximaal 40 minuten.. (althans nu bij mij, toen niet )
pi_52031236
Alleen maagden willen van die dingen "verzamelen", jezus wie kijkt die kut extra's nou.
pi_52033652
Als je niet precies de DVD hebt teruggekregen die je uitgeleend hebt, dan geldt die CD niet als teruggegeven.
Wees assertief, sta op je strepen, kom op voor je eigendom. Blijf je eigen DVD terug eisen!

Ik leen ze ook niet meer uit. Ik heb ze al zien terugkomen met koffiekringen er op of de lener beweert keihard die DVD al teruggegeven te hebben.
Met DVD's huren heb ik het ook niet. Een paar teveel films die teveel krassen hadden. Waarvan een zelfs de krassen op het eind had. Ik kreeg wel mijn geld terug maar de filmavond was al verkloot.
Ik mis de VCR. Die videobanden gingen veel langer mee en het ergste wat daar doorgaans mee was, was dat ze niet teruggespoeld waren. Achteraf was dat maar een piepkleine zorg vergeleken met gekraste DVD's.

Waarom zijn we ooit CD's en DVD's gaan gebruiken?
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')