quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:05 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Aan je postgeschiedenis te zien, ben je gewoon een moslim(mocro)-lover.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar die twee jongens die naar 'm kijken maken het geheel af. De ene zit 'm in de gaten te houden dat hij niet ineens wegrent (of in z'n broek schijt) en de andere - rechts - kijkt eerder zorgelijk. Zo van "Waar zijn die ouders toch zo gruwelijk in de fout gegaan".
Een schatje.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:53 schreef alwaysanicegirl het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mensen hier zitten te zeuren.. maar ik vind het echt een schatje!![]()
![]()
Nee, we steken een scud-raket in z'n opgerekte aars en schieten 'm van halverwege het gebouw omhoog. Nou lekker?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus dan gooien we hem niet met zijn hoofd naar beneden vanaf het hoogste gebouw, maar van de helft van dat gebouw?
Het lijkt wel of iemand 'm dat petje van afstand heeft opgegooid. Net zoals ringwerpen op de kermis.quote:
Maar het lukt em nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:09 schreef Zuenn het volgende:
[..]
Een schatje.
How cuuuute![]()
En hij probeert nog wel zo intimidating te kijken![]()
volgens mij is het kerstmis daarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:10 schreef gewoon_doen het volgende:
[afbeelding]
straatnegers zijn veel kewler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |