SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ook niet. Hij lijkt meer op zo'n halve neger die hard gaat op buskruit enzo.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:52 schreef jimjim1983 het volgende:
volgens mij is dit geen marokkaan,.
Oke, tis een indo, what's the difference ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:52 schreef jimjim1983 het volgende:
volgens mij is dit geen marokkaan,.
Vuil gaat voor de bezem en dat is bij deze knul ook het gevalquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:53 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Oke, tis een indo, what's the difference ?![]()
indo's zijn lief.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:53 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Inderdaad, het is allemaal kut.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:53 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:44 schreef Kikker_kermit het volgende:
Wat ik nou toch weer voor een foto heb gezien.. weer zo'n typische kutmocro. Nike jasje aan, petje op helemaal stl0wwzz je'eetzellufffIk zie ze ook door de stad heen lopen en dan erger ik me zoo aan die shoarmavreters.
Check dit:
[afbeelding]En toen rende je hard weg om vervolgens je stoerheid hier op FOK! te komen melden? held op sokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A true friend is the greatest of all blessings, and that which we take the least care of all to acquire."
Wegrennen voor hem ?!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:13 schreef iruub het volgende:
[..]
En toen rende je hard weg om vervolgens je stoerheid hier op FOK! te komen melden? held op sokken![]()
Ik denk het ook, maar ik vermoed dat hij zelf nog aan 't twijfelen is, gezien z'n slechts halfroze jasje.quote:
ja, want het is het jasje dat 't em doetquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik denk het ook, maar ik vermoed dat hij zelf nog aan 't twijfelen is, gezien z'n slechts halfroze jasje.
Oh, is dat een pet? Ik dacht dat-ie kauwgum in z'n haar had....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:21 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
ja, want het is het jasje dat 't em doetheb je die pet niet gezien ofzo?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oh, is dat een pet? Ik dacht dat-ie kauwgum in z'n haar had....
Inderdaad, die pet gaat te ver man!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:21 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
ja, want het is het jasje dat 't em doetheb je die pet niet gezien ofzo?
Maar die twee jongens die naar 'm kijken maken het geheel af. De ene zit 'm in de gaten te houden dat hij niet ineens wegrent (of in z'n broek schijt) en de andere - rechts - kijkt eerder zorgelijk. Zo van "Waar zijn die ouders toch zo gruwelijk in de fout gegaan".quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:42 schreef Nawien het volgende:
Die pet![]()
Dat hoofd![]()
Die jas![]()
die broek![]()
die gemaakte boze blik![]()
het geheel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar die twee jongens die naar 'm kijken maken het geheel af. De ene zit 'm in de gaten te houden dat hij niet ineens wegrent (of in z'n broek schijt) en de andere - rechts - kijkt eerder zorgelijk. Zo van "Waar zijn die ouders toch zo gruwelijk in de fout gegaan".
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:48 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
De linker: gna gna gna, als jij wegprobeert te rennen, knijp ik in je bil![]()
de rechter: Aw mah gawd, zo lelijk?![]()
de middelste: boeeehhhooehoehoe, mijn leven is zo kut, als ik 1 stap zet wordt ik verkracht, en iemand anders vind me lelijk, en de politie is ook al onderweg
![]()
Hij heeft asian woede in zich hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:47 schreef SuperwormJim het volgende:
Volgens mij is 'ie boos ....
wehehe kan jij niet ff painten, ik zit hier op werkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:56 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond![]()
Zijn er geen andere liefhebbers om te painten?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:57 schreef Nawien het volgende:
[..]
wehehe kan jij niet ff painten, ik zit hier op werk![]()
Niet echt goed, maar jij doet het tenminste welquote:
Zeg ff dat het Nike trainingspak echt niet kan met bijbehorende pet. Tenzij gayquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:35 schreef Geerd het volgende:
OMG alle drie gasten ken ik van gezicht.
Dus dan gooien we hem niet met zijn hoofd naar beneden vanaf het hoogste gebouw, maar van de helft van dat gebouw?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Z'n jasje is half roze. Dat geeft al aan dat hij tenminste half homo is.
Hebben ze daar ook kampers dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:01 schreef Maikuuul het volgende:
tevens laatste post ben naar Hongarije jeweet
OMG waar woon je dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:35 schreef Geerd het volgende:
OMG alle drie gasten ken ik van gezicht.
Midden op de brug links gok ik.quote:
No shit n00bquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Midden op de brug links gok ik.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:42 schreef Nawien het volgende:
Die pet![]()
Dat hoofd![]()
Die jas![]()
die broek![]()
die gemaakte boze blik![]()
het geheel![]()
![]()
quote:
Die gast is niet van de kledingzaakquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:11 schreef Sensation89 het volgende:
Whehehe die gast van de kledingzaak er ook zo achter van![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:13 schreef DoimeN het volgende:
[..]
![]()
Als je nou in die verkoper ze gezichthad geshopt was je de koning!
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:44 schreef Kikker_kermit het volgende:
Wat ik nou toch weer voor een foto heb gezien.. weer zo'n typische kutmocro. Nike jasje aan, petje op helemaal stl0wwzz je'eetzellufffIk zie ze ook door de stad heen lopen en dan erger ik me zoo aan die shoarmavreters.
Check dit:
[afbeelding]Ik weet niet wat mensen hier zitten te zeuren.. maar ik vind het echt een schatje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet te geloven hoe dom sommige mensen wel niet kunnen zijn
Aan je postgeschiedenis te zien, ben je gewoon een moslim(mocro)-lover.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:53 schreef alwaysanicegirl het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mensen hier zitten te zeuren.. maar ik vind het echt een schatje!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:05 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Aan je postgeschiedenis te zien, ben je gewoon een moslim(mocro)-lover.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar die twee jongens die naar 'm kijken maken het geheel af. De ene zit 'm in de gaten te houden dat hij niet ineens wegrent (of in z'n broek schijt) en de andere - rechts - kijkt eerder zorgelijk. Zo van "Waar zijn die ouders toch zo gruwelijk in de fout gegaan".
Een schatje.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:53 schreef alwaysanicegirl het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mensen hier zitten te zeuren.. maar ik vind het echt een schatje!![]()
![]()
Nee, we steken een scud-raket in z'n opgerekte aars en schieten 'm van halverwege het gebouw omhoog. Nou lekker?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus dan gooien we hem niet met zijn hoofd naar beneden vanaf het hoogste gebouw, maar van de helft van dat gebouw?
Het lijkt wel of iemand 'm dat petje van afstand heeft opgegooid. Net zoals ringwerpen op de kermis.quote:
Maar het lukt em nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:09 schreef Zuenn het volgende:
[..]
Een schatje.
How cuuuute![]()
En hij probeert nog wel zo intimidating te kijken![]()
volgens mij is het kerstmis daarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:10 schreef gewoon_doen het volgende:
[afbeelding]
straatnegers zijn veel kewler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |