helpt ooknie, je doet wat kijkt er na een tijdje op en zie je dat er maar 3 minuten verstreken zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:21 schreef Biogarde het volgende:
Je kan ook met je luie ass wat gaan doen natuurlijk.
Gelul, als je bezig bent gaat de tijd veul harder.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:23 schreef Dibble het volgende:
[..]
helpt ooknie, je doet kijkt er na een tijdje op en zie je dat er maar 3 minuten verstreken zijn![]()
Disable hem dan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:21 schreef Rekkie het volgende:
Kut klacht... mijn pc heeft ook een klok die rechtvoor me neus staat....
Briljant!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:05 schreef OA het volgende:
Verplaats je klok!![]()
Heb je meteen een klusje, waardoor de tijd "sneller" verstrijkt.![]()
Kut klok..... klopt niks van!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:45 schreef Aasgier het volgende:
Ik gebruik deze de hele dag:
http://www.youtube.com/watch?v=sRJHIM5UOLY
Maar is ook een klote klok! ben net op het werk, en wil een lekker bak koffie pakken en dan is het alweer tijd om naar huis te gaan![]()
![]()
Mijn klok op het werk loopt 4 minuten achterquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:19 schreef Dibble het volgende:
Die recht tegenover je hangtpure marteling gewoon. De dag gaat dan zooo langzaam omdat je er elke minuut onbewust een glimp van opvangt
![]()
Klacht: Lui die klokken op onbehoorde plekken hangen en je zo (indirect) pesten![]()
Begin je toch ook 4 minuten later? En wie werkt er nou precies op de minuut afquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mijn klok op het werk loopt 4 minuten achterdus ik werk elke dag 4 minuten over
![]()
toch mooi 80 minuten per maand en 960 minuten per jaar![]()
(16 uur!)
Als ik 4 minuten later binnenkom beginnen ze te miepenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Begin je toch ook 4 minuten later? En wie werkt er nou precies op de minuut af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |