ah zo. nu snap ik die 'vertragingen' beter. ze hebben tijd nodig om op te ruimen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:54 schreef dubidub het volgende:
Ik las 'n keer dat de conducteur of machinist je moet afdekken met een laken oid, daarna komt de politie/bradnweer en die ruimen het definitief op.
Maar je ligt toch in duizende stukjes die in de omgeving verspreid liggen? Althans dat lijkt mij, ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:54 schreef dubidub het volgende:
Ik las 'n keer dat de conducteur of machinist je moet afdekken met een laken oid, daarna komt de politie/bradnweer en die ruimen het definitief op.
Zou voor de zekerheid in elke trein een laken aanwezig zijn voor dit soort gevallen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:54 schreef dubidub het volgende:
Ik las 'n keer dat de conducteur of machinist je moet afdekken met een laken oid, daarna komt de politie/bradnweer en die ruimen het definitief op.
tvpquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:56 schreef vosss het volgende:
Ik zal het vanavond met kaarten eens aan 2 vrienden van mij vragen. Die hebben een paar weken terug nog eentje van het spoor moeten plukken.
Het gebeurt dagelijks, dus het zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zou voor de zekerheid in elke trein een laken aanwezig zijn voor dit soort gevallen?
Jij dacht dat onze seinen en wissels zo bar en bar slecht waren? Dat wordt meestal gezegd als er iemand aant jumpen is geweest.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:56 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ah zo. nu snap ik die 'vertragingen' beter. ze hebben tijd nodig om op te ruimen.
Tegenwoordig hoor ik anders regelmatig 'in verband met een aanrijding met een persoon'. Dus ik denk dat een wisselstoring wel degelijk een wisselstoring is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:00 schreef dubidub het volgende:
[..]
Jij dacht dat onze seinen en wissels zo bar en bar slecht waren? Dat wordt meestal gezegd als er iemand aant jumpen is geweest.
Ik kan me voorstellen dat er van je gezicht evengoed weinig over is wanneer je een trein kopt..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:59 schreef Re het volgende:
meestal ligt het lichaam in 3-4 grote hompen vlees (als besbetreffende persoon op de rails gaat liggen) of zelfs intact (bij het koppen van een trein word je weggeslingerd). Dat wordt gewoon in een kist gedaan, gevuld met zaagsel.
Vraag me af of je voor dat werk ook een "En opeens heb je het" momentje zou hebben..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:02 schreef wouswous het volgende:
Sommige gemeentes maakt de brandweer het spoor nog leeg en schoon. Alle stukjes bij elkaar rapen. Maar meestal vallen die stukjes wel mee: je huid dient dan als een soort zak. Tenzij het heeft gevroren en het lichaam aan het spoor vast zit (dan moeten ze gaan werken met spatels).
In andere gemeentes komt er iemand bij van het mortuarium en maakt de brandweer het spoor mbv water schoon.
En nee, we zijn hier niet in de VS. Hier in NL is dat vaak de 'schone' taak van de brandweerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:56 schreef Isegrim het volgende:
Hier zijn vast gespecialiseerde bedrijven voor. Heb een keer een docu gezien over zo'n bedrijf in de VS. Die ruimden crime scenes e.d. op.
idd, dat is meestal een zachte (intacte) beanbag iddquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:02 schreef Avory het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat er van je gezicht evengoed weinig over is wanneer je een trein kopt..
Gat in de markt wellicht.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:04 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
En nee, we zijn hier niet in de VS. Hier in NL is dat vaak de 'schone' taak van de brandweer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |