Is mogelijk, maar ik gebruik em voor het koude water, water uit de kraan is toch net niet zo lekker koudquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat kun je dan in de fles doen? anderhalve liter koffie?![]()
![]()
![]()
Ik had mn geluid aanstaan, zegt ie zet dat geluid tenminste uitquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
geef mn dat bubbles spelletje
http://www.startgames.nl/game_id=127
ik vermaak me prima
Zo simpel dat het niet leuk isquote:
Dat klinkt heel bekend ja. Ik heb stom genoeg gewoon een stapeltje werk liggen waar ik tergend langzaam doorheenwerk, wat ik op een normale drukke dag in een minuut erdoorheenjaag.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:22 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ken je ook dat gevoel dat als je uuuuren niks gedaan hebt, en je MOET dan wat doen, dat je daar he-le-maal geen zin in hebt??![]()
![]()
ruilen ?? dan kan je tenmiste nog 2 uur extra blijvenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nog 75 minuten dan kan ik naar huis toe
Vind je het heel erg als ik je super aardige aanbod afsla ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ruilen ?? dan kan je tenmiste nog 2 uur extra blijven
Ja sorry dat aanbod kan ik echt niet aannemenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
nou denk doe ik ook s wat voor de ander, wordt het niet op prijs gesteld
Sorry ik moet je veels te aardige voorstel toch afslaanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:54 schreef WhiteLightning het volgende:
je weet niet wat je mist hoor. let maar op straks krijg je er spijt van
Nee joh dat kan ik je echt niet aandoen ! stel je voor dan zit je thuis , daar heb je helemaal niet op gerekend en dan weet je totaal niet wat je moet doen !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zet er een cornetto tegenover hoor
dat zou echt kut zijn als ik nog 2 uur moest zitten hierzoquote:
hey thuis heb ik ook !FOK hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee joh dat kan ik je echt niet aandoen ! stel je voor dan zit je thuis , daar heb je helemaal niet op gerekend en dan weet je totaal niet wat je moet doen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |