quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:44 schreef FortunaHome het volgende:
Euroshopper cake...
alleen de rozijnendoosjes en smarties ontbreken nog.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:19 schreef Armageddon het volgende:
vergaderen met cake en cola. Het lijkt godverdomme wel een kinderpartijtje
Je vergeet 't koekhappen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alleen de rozijnendoosjes en smarties ontbreken nog.
Die heb je volgens mij niet van Euroshopper...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alleen de rozijnendoosjes en smarties ontbreken nog.
ze hebben er vast wel een oost-europees alternatief voor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:25 schreef FFnog het volgende:
[..]
Die heb je volgens mij niet van Euroshopper...![]()
En dan nog janken over de merken ook, terwijl de Euroshopper cake uit dezelfde machine komt als die van Verkade..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:19 schreef Armageddon het volgende:
vergaderen met cake en cola. Het lijkt godverdomme wel een kinderpartijtje
hoogstens laten ze de euroshoppercakes een paar maanden liggen zonder verpakkin g.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:31 schreef Avory het volgende:
[..]
En dan nog janken over de merken ook, terwijl de Euroshopper cake uit dezelfde machine komt als die van Verkade..
Ideaal voor de koekhapwedstrijd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoogstens laten ze de euroshoppercakes een paar maanden liggen zonder verpakkin g.
= Bij elkaar zitten en koffie drinken + praten koetjes en kalfjesquote:
Dus er is al teveel "vergaderd" door deze ambtenaren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:39 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Daar gaat de wereld door naar de klote.
Je vergeet de memo's die ze elkaar sturen waar dan weer over vergaderd moet worden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:39 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
= Bij elkaar zitten en koffie drinken + praten koetjes en kalfjes![]()
![]()
Ik heb nog hoop maar het wordt wel steeds lastiger.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:40 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dus er is al teveel "vergaderd" door deze ambtenaren.
De wereld is al naar de klote
is het nu voor de vergaderingen, of tijdens de vergadering.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:44 schreef FortunaHome het volgende:
Zie ik hier dat de catering een hapje en een drankje aan het klaarmaken is voor tijdens een vergadering.
Tot mijn verbazing hebben ze AH cola en Euroshopper cake...
ZOMFG wat triest zeg.... kut gemeente
Zeiken om het zeiken en dan met zo'n kansloze opmerking komenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:48 schreef dutchtubby het volgende:
[..]
is het nu voor de vergaderingen, of tijdens de vergadering.
kut ambtenaren(geen typefout) die klagen terwijl ze niet eens werken of fatsoenlijk Nederlands kunnen schrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |