Zie boven je ^^quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:42 schreef Razor21 het volgende:
OMG
hallo ik heb partijen van 150 vibrators
doe een goed bod per stuk en dan bent u misschien wel
de gelukkige eigenaar van deze mooie partij vibrators
nieuw in verpakking
![]()
![]()
En hoelang dacht je daarover te doen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:54 schreef Razor21 het volgende:
Prachtige partij merk caps (winnie de poeh,looney tunes, simpsons, southpark,sesamstraat,harry potter enz enz) Verkoop vanaf 100 stuks in de mix.
Totaal 7.600 stuks per 100 stuks ¤ 125,00 ex btw.
Bij grotere aantallen prijs op aanvraag
Volgens mij als je een beetje slim partijen opkoopt valt er echt wel wat mee te verdienen....bovenstaand komt neer op 1.25 per pet...nou verpats ze lekker voor 3 euro per stuk tel uit je winst.![]()
Ja, dat is het punt. En hoeveel werk daarin gaat zitten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:55 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
En hoelang dacht je daarover te doen?
Tsja.....maar je begrijpt toch waar ik heen wilquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:55 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
En hoelang dacht je daarover te doen?
Een slimme zakenvrouw aan 't woord.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, dat is het punt. En hoeveel werk daarin gaat zitten.
En waar je al die troep op moet gaan slaan.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:54 schreef Razor21 het volgende:
Prachtige partij merk caps (winnie de poeh,looney tunes, simpsons, southpark,sesamstraat,harry potter enz enz) Verkoop vanaf 100 stuks in de mix.
Totaal 7.600 stuks per 100 stuks ¤ 125,00 ex btw.
Bij grotere aantallen prijs op aanvraag
Volgens mij als je een beetje slim partijen opkoopt valt er echt wel wat mee te verdienen....bovenstaand komt neer op 1.25 per pet...nou verpats ze lekker voor 3 euro per stuk tel uit je winst.![]()
Waarom denk je dat ze er vanaf willen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
wie draagt er nog looney tunes petten![]()
http://tinyurl.com/3dk2n9quote:3250 nieuwe chirurgische instrumenten van een zeer hoogwaardige kwaliteit aangeboden waarop een garantiecertificaat van de fabrikant aanwezig is van 10 jaar en vervalt pas in 2016.
Het bedrag dat wij vragen ¤ 33.000,- is een fractie van de huidige marktwaarde nl. ¤ 129.000,- (de prijs die de Nederlandse ziekenhuizen hiervoor betalen).
Een gedetailleerd product overzicht is op aanvraag beschikbaar.
Alleen serieuze interesse en benadering wordt door ons beantwoord.
LOSSE VERKOOP IS UITGESLOTEN!
Wij hebben er ook over na zitten denken, maar we zijn tot de conclusie gekomen dat we onze energie beter in wat anders konden gaan steken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:22 schreef Razor21 het volgende:
Zit echt te twijfelen of ik een partij (weet nog niet wat ) opkoop....maar dan is de vraag hoe kom ik er weer vanaf en ga ik dan nog wel winst maken![]()
hangt ook van de partij af, bv die partij petten en appelmoes die raak je tijdens een optreden van de josti-band nog niet kwijt, maar dat snap je zelf ook welquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:22 schreef Razor21 het volgende:
Zit echt te twijfelen of ik een partij (weet nog niet wat ) opkoop....maar dan is de vraag hoe kom ik er weer vanaf en ga ik dan nog wel winst maken![]()
Mensen met het Syndroom van Downquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
wie draagt er nog looney tunes petten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |