Heb 2 jaar fulltime gewerkt dus kan wel een PS3 kopenquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gewoon even ploeteren zoals ik dat nu ook doe met m'n twee baantjes![]()
Ik twijfel nog. Heb een budget om rekening mee te houdenquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Weinig animo voor Uncharted dus![]()
Naughty Dog is gonna deliver a masterpiece![]()
Ik ook. Ik heb Final Fantasy X en Metal Gear Solid 2 gekocht.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:57 schreef Fallen het volgende:
Bij het gebrek aan (leuke) PS3 games ben ik maar een zooitje PS2 games aan het bestellen.
Heb voor de vakantie Fahrenheit bij de FRS weggehaald voor ¤15,-, zonet bij DimPlus beide Max Payne's gekocht, nou nog ergens ICO vandaan zien te krijgen.
Ja demo is een beetje vaag, ik was al wel in de "sprookjes" wereld terecht gekomen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:14 schreef Crashcat het volgende:
Folklore is een vage game... Had de demo een uurtje gespeeld.
Laat Folklore gewoon zittenquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Heb een budget om rekening mee te houden
Verkoop dat ding nou gewoon , nou doettie het nogquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb 2 jaar fulltime gewerkt dus kan wel een PS3 kopen![]()
Maar had eerst ook alle console's maar nu heb ik aan de 360 eigenlijk al genoeg. niks
Volgens mij is het fake, bij mij gebeurt dit niet in ieder geval..quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:14 schreef Crashcat het volgende:
Ben geen flamer, maar kon het niet laten...
[afbeelding]
Ik denk erover na jaquote:
Mass Effect is het spel dat ik wil daarom blijf ik bij de 360.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:05 schreef Cyberia18 het volgende:
AQuila en zijn 360 verkopen? In ieder geval niet nadat hij Mass Erect heeft weten te betasten
Netjesquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:05 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hier staat de Samsung LCD TV LE32S81 (32") van 629 euro.
[afbeelding]
Ik heb een mooie foto van mijn Sony 26'' en die samsung van 37'' er onderquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja bij de Samsung's vind ik gek genoeg het scherm nogal ''klein'' ogen. Maar heb je toevallig ook een foto van je Samsung?
PS360 dusquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:22 schreef DJ_ het volgende:
als je een ps3 wil aquila gewoon kopen maar wees geen cheap skate en houd je 360 ook gewoon
heb je een grotere games keuze ( doe ik ook )
Gewoon posten kreng. We want pictures.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb een mooie foto van mijn Sony 26'' en die samsung van 37'' er onderDan is die wel groot
Nee, dat is echt zonde. Dan mis je weer toppers. Ik heb alle consoles, dat is veel beter. Maar de Wii is wel skipbaar denk ik, als je daar niet van houdt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:22 schreef DJ_ het volgende:
als je een ps3 wil aquila gewoon kopen maar wees geen cheap skate en houd je 360 ook gewoon
heb je een grotere games keuze ( doe ik ook )
Hij zegt ook dat AQuila zijn 360 moet houden hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Nee, dat is echt zonde. Dan mis je weer toppers. Ik heb alle consoles, dat is veel beter. Maar de Wii is wel skipbaar denk ik, als je daar niet van houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |