Vooruit dan maar. Kom jij strak maar bij me langs.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nou, ze doen maar, als ze denken dat neuken levensbehoefte nr.1 is
Alleen jammer dat ik geen zin heb om nu nog in de trein te stappenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Kom jij strak maar bij me langs..
Ik doe geen inkoppen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik geen zin heb om nu nog in de trein te stappen
nee, met een neus die zo groot is lijkt me het logischquote:
Van zwarte lingerie en zwarte laklaarzen wel ja. Van wat er verder op die foto's te zien is nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb jij zwarte lingerie met zwarte laklaarzen dan?
[afbeelding]
Hier, uit een oud bagger topic.
Daar houdt ie van.
Albert is een schatje.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij laat al je boodschappen thuis bezorgen?
dat zeg je wel over meer mensenquote:
Dat van die regenjas ga je nu zeker ook ontkennen hè belhamelquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Van zwarte lingerie en zwarte laklaarzen wel ja. Van wat er verder op die foto's te zien is niet
Allemaal in het bezit van een baarmoeder.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat zeg je wel over meer mensen
eentje heeft dezelfde voorletterquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Allemaal in het bezit van een baarmoeder.
Je begint weer rationeel te praten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
eentje heeft dezelfde voorletter
wat, Yavuz en Yvonne, was daar mis mee?quote:
Laat mij erbuitenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wat, Yavuz en Yvonne, was daar mis mee?
Bite me.quote:
Flikker op homo.quote:
dat is de shoarma in je maag die ver over datum isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die woordspelingen van je ook. Ik word helemaal warm van binnen.
Hihi, nee. Lager, lager.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat is de shoarma in je maag die ver over datum is
Nee, dat ben ik gewoon vergetenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat van die regenjas ga je nu zeker ook ontkennen hè belhamel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |