abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 juli 2007 @ 08:03:32 #1
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_51980104
Ja hoor hij is opgepakt gisteren, maar nu mag blijkbaar zijn volledige naam en gezicht niet meer getoond worden.

Hier uit de Telegraaf :

De 57-jarige J.T., afkomstig uit Servie, wordt verdacht van poging tot moord.

Echt waar dit slaat toch nergens op.
Net alsof je als crimineel nog ergens recht op hebt ivm privacy.

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_51980194
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 08:03 schreef Razor21 het volgende:
Ja hoor hij is opgepakt gisteren, maar nu mag blijkbaar zijn volledige naam en gezicht niet meer getoond worden.

Hier uit de Telegraaf :

[afbeelding]

De 57-jarige J.T., afkomstig uit Servie, wordt verdacht van poging tot moord.

Echt waar dit slaat toch nergens op.
Net alsof je als crimineel nog ergens recht op hebt ivm privacy.

Je hebt recht op in een hotel wonen, het enige recht wat je wordt afgenomen is vrijheid, dus een 5-sterren villa van een aantal 4-kante meters wordt je nog wel gegund helaaas.
pi_51980206
Waarschijnlijk omdat hij VERDACHT wordt en niet veroordeeld is.
Aan de schandpaal nagelen doe je maar na een eventuele veroordeling.
Niet uit Galilea
  dinsdag 31 juli 2007 @ 08:19:42 #4
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_51980207
Het is een principezaak. Bovendien wordt hij nog verdacht. Als hij het is, mag het weer voluit. Niet dat niet iedereen weet wie het is, maar toch .
  dinsdag 31 juli 2007 @ 08:23:55 #5
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_51980234
Maar het slaat nergens op slachtoffers van moorden / ongelukken komen wel vaak met volledige naam in de krant te staan. Lijkt mij niet echt prettig voor de famillie.

Vind het echt onzin dat criminelen zo behandeld worden in Nederland gewoon lekker hard aanpakken dat tuig.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_51980329
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 08:23 schreef Razor21 het volgende:
Vind het echt onzin dat criminelen zo behandeld worden in Nederland gewoon lekker hard aanpakken dat tuig.
Ze weten toch niet of hij echt n crimineel is, hij is toch nog niet veroordeeld door een rechter? Misschien is hij t helemaal niet en daarom word hij zo beschermd.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 08:36:01 #7
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_51980354
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 08:34 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Ze weten toch niet of hij echt n crimineel is, hij is toch nog niet veroordeeld door een rechter? Misschien is hij t helemaal niet en daarom word hij zo beschermd.
je kan mij echt niet wijsmaken dat dit een lieverdje is...hij heeft al de kop van een crimineel en hij had een vuurwapen bij zich. Voor mij genoeg bewijs.
pi_51980620
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 08:36 schreef Razor21 het volgende:

[..]

je kan mij echt niet wijsmaken dat dit een lieverdje is...hij heeft al de kop van een crimineel en hij had een vuurwapen bij zich. Voor mij genoeg bewijs.
en daarom ben jij geen rechter
pi_51980837
Stom hé, eerst zonder balkjes en nu weer met...

Tis toch eens gegeven is altijd gegeven? dus laat die balkjes dan maar zitten?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 31 juli 2007 @ 09:14:55 #10
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_51980890
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 08:19 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Waarschijnlijk omdat hij VERDACHT wordt en niet veroordeeld is.
Aan de schandpaal nagelen doe je maar na een eventuele veroordeling.
en dat zegt iemand met die username

anyway: formeel heb je natuurlijk wel gelijk, maar het is een beetje raar dat heel Nederland een foto gezien heeft en zijn naam kent, maar dat we nu met z'n allen "om zijn privacy te beschermen" doen alsof we dat allemaal niet meer weten
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 31 juli 2007 @ 09:19:54 #11
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_51980971
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 09:14 schreef teamlead het volgende:

[..]

en dat zegt iemand met die username

anyway: formeel heb je natuurlijk wel gelijk, maar het is een beetje raar dat heel Nederland een foto gezien heeft en zijn naam kent, maar dat we nu met z'n allen "om zijn privacy te beschermen" doen alsof we dat allemaal niet meer weten
Helemaal mee eens, maar onderstaande post is uiteraard bullshit.
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 08:36 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Krekker is de bom!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 09:22:34 #12
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_51981030
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 09:19 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

[..]

niet om het een of ander.. maar deze grapjas wás al bekend bij politie voor hij in Apeldoorn wild west ging spelen. De stelling dat hij een crimineel is, ook zonder veroordeling voor dit feit, best vol te houden

en hey.. tis wel FOK!, niet genuanceerd gaan lopen doen nu he..
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_51981035
Die foto was volledig te zien in een opsporingsbericht op TV (en op de frontpage).

Belachelijk idd.
pi_51981066
Stop 'm in de Gouden Kooi
MOKUM XXX RATED
  dinsdag 31 juli 2007 @ 09:26:40 #15
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_51981121
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 09:19 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

[..]
Wat is er bullshit aan die ene post van mij?

ten eerste de politie wist al dat hij dader was van die schietpartij anders gaan ze geen klopjacht houden.
en hij had een vuurwapen bij zich en volgens mij is dat verboden..
dus dan ben je in mijn ogen gewoon een vuile tyfus crimineel
  woensdag 1 augustus 2007 @ 13:18:26 #16
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_52015877
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 09:26 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Wat is er bullshit aan die ene post van mij?

ten eerste de politie wist al dat hij dader was van die schietpartij anders gaan ze geen klopjacht houden.
en hij had een vuurwapen bij zich en volgens mij is dat verboden..
dus dan ben je in mijn ogen gewoon een vuile tyfus crimineel
a) Dat je aan iemands gezicht kan aflezen dat hij crimineel is

b) Dat het opgepakt zijn voor een bepaald delict niet hetzelfde is als een veroordeling v/d rechter. Het kan de persoon in jouw ogen dan wel een crimineel maken, feit blijft dat de persoon tot de veroordeling nog gewoon een verdachte is.

Uiteraard kunnen de media er ook voor kiezen om voortaan verdachten bij volledige naam te noemen, maar dat is weer een hele andere discussie.
Krekker is de bom!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 13:22:35 #17
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_52015970
Is dacht ik een regel waar NL media (vnl. kranten en TV) zich vanouds meestal aan houden.
Net zoals dat er terughoudend over zelfmoorden wordt geschreven.

In dit geval is het natuurlijk een beetje kul, als ie in de kant van gisteren nog met naam voluit staat genoemd.

En hier kan je zieh hoe ie er in het echhie uitziet: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/975841.html
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')