Je hebt recht op in een hotel wonen, het enige recht wat je wordt afgenomen is vrijheid, dus een 5-sterren villa van een aantal 4-kante meters wordt je nog wel gegund helaaas.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:03 schreef Razor21 het volgende:
Ja hoor hij is opgepakt gisteren, maar nu mag blijkbaar zijn volledige naam en gezicht niet meer getoond worden.
Hier uit de Telegraaf :
[afbeelding]
De 57-jarige J.T., afkomstig uit Servie, wordt verdacht van poging tot moord.
Echt waar dit slaat toch nergens op.
Net alsof je als crimineel nog ergens recht op hebt ivm privacy.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze weten toch niet of hij echt n crimineel is, hij is toch nog niet veroordeeld door een rechter? Misschien is hij t helemaal niet en daarom word hij zo beschermd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:23 schreef Razor21 het volgende:
Vind het echt onzin dat criminelen zo behandeld worden in Nederland gewoon lekker hard aanpakken dat tuig.
je kan mij echt niet wijsmaken dat dit een lieverdje is...hij heeft al de kop van een crimineel en hij had een vuurwapen bij zich. Voor mij genoeg bewijs.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:34 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ze weten toch niet of hij echt n crimineel is, hij is toch nog niet veroordeeld door een rechter? Misschien is hij t helemaal niet en daarom word hij zo beschermd.
en daarom ben jij geen rechterquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
je kan mij echt niet wijsmaken dat dit een lieverdje is...hij heeft al de kop van een crimineel en hij had een vuurwapen bij zich. Voor mij genoeg bewijs.
en dat zegt iemand met die usernamequote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:19 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Waarschijnlijk omdat hij VERDACHT wordt en niet veroordeeld is.
Aan de schandpaal nagelen doe je maar na een eventuele veroordeling.
Helemaal mee eens, maar onderstaande post is uiteraard bullshit.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
en dat zegt iemand met die username
anyway: formeel heb je natuurlijk wel gelijk, maar het is een beetje raar dat heel Nederland een foto gezien heeft en zijn naam kent, maar dat we nu met z'n allen "om zijn privacy te beschermen" doen alsof we dat allemaal niet meer weten
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
je kan mij echt niet wijsmaken dat dit een lieverdje is...hij heeft al de kop van een crimineel en hij had een vuurwapen bij zich. Voor mij genoeg bewijs.
niet om het een of ander.. maar deze grapjas wás al bekend bij politie voor hij in Apeldoorn wild west ging spelen. De stelling dat hij een crimineel is, ook zonder veroordeling voor dit feit, best vol te houdenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar onderstaande post is uiteraard bullshit.
[..]
Wat is er bullshit aan die ene post van mij?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar onderstaande post is uiteraard bullshit.
[..]
a) Dat je aan iemands gezicht kan aflezen dat hij crimineel isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:26 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wat is er bullshit aan die ene post van mij?
ten eerste de politie wist al dat hij dader was van die schietpartij anders gaan ze geen klopjacht houden.
en hij had een vuurwapen bij zich en volgens mij is dat verboden..
dus dan ben je in mijn ogen gewoon een vuile tyfus crimineel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |