maar tis gratis.(pappa betaaldquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:39 schreef TheSorrow het volgende:
Water is gezond maar smaakt nergens naar
En appels zijn slecht voor je gebit.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:31 schreef Ravii het volgende:
Een apple is gezond maar je handen gaan altijd plakken
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:02 schreef Ole het volgende:
vissen poepen en plassen erin, en neuken ook nog
van bier moet je nog erger pissenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
Je moet aan water nog mout en hop toevoegen.Snap dat dan.
ik ben proffesioneel water drinkerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Alles is een kwestie van trainen.
Bijna een reden om het niet te eten dus:{quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:14 schreef Morwen het volgende:
Vis is gezond, maar ik ben laatst dus bijna gestikt in een graatHoezo gezond
![]()
Hee die ken ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Alles is een kwestie van trainen.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:14 schreef Morwen het volgende:
Vis is gezond, maar ik ben laatst dus bijna gestikt in een graatHoezo gezond
![]()
Ik leef graag on the edgequote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:21 schreef Ravii het volgende:
[..]
Bijna een reden om het niet te eten dus:{
!
Gewoon zo'n gefileerd (!) geval bij de visboer vandaan. Vieze kerel die altijd met me staat te flirten, fileer die zooi gewoon goed manquote:
Vis je moet zelf vangen en fileren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gewoon zo'n gefileerd (!) geval bij de visboer vandaan. Vieze kerel die altijd met me staat te flirten, fileer die zooi gewoon goed man![]()
Die visboer denkt ook, 4 ons gefileerd geval. Doe niet zo gek zeg.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:26 schreef Morwen het volgende:
Gewoon zo'n gefileerd (!) geval bij de visboer vandaan. Vieze kerel die altijd met me staat te flirten, fileer die zooi gewoon goed man![]()
Hij moet niet denken maar mij gewoon geven wat ik wilquote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Die visboer denkt ook, 4 ons gefileerd geval. Doe niet zo gek zeg.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:32 schreef sig000 het volgende:
Geen idee, heb wel een keer rondgescheurt in Porsche 928 van de visboer.
Wat het zo'n Katwijker?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:33 schreef Morwen het volgende:
Hij moet niet denken maar mij gewoon geven wat ik wil![]()
Onthoud mij de harde waarheid.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe die auto aan zijn einde is gekomen.![]()
Ik durf er mijn leven niet op te zetten, maar ja, denk het welquote:
Geniepige zwarte-kousen, ik ben verheugd dat iemand van het vrije leven zich niet heeft niet laten tackelen door die nonsens.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:39 schreef Morwen het volgende:
Ik durf er mijn leven niet op te zetten, maar ja, denk het wel![]()
Ik kan 't niet laten, op een weg in Belgie stond verdekt een omleidingsbord, visboer en eigenaar van de Porsche 928 gaat rechtdoor, dat ging een tijd goed totdat een paar keien de carterpan raakte en er zodoende olie wegstroomde, daarna was de vraag: "waarom gaat dat rode lampje branden" genoeg.quote:
Dat valt nog alleszins mee.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:46 schreef sig000 het volgende:
Ik kan 't niet laten, op een weg in Belgie stond verdekt een omleidingsbord, visboer en eigenaar van de Porsche 928 gaat rechtdoor, dat ging een tijd goed totdat een paar keien de carterpan raakte en er zodoende olie wegstroomde, daarna was de vraag: "waarom gaat dat rode lampje branden" genoeg.![]()
Jij wil niet weten wat een nieuw motorblok in zo'n 928 kost. Meeste mensen kopen met dat budget een auto.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat valt nog alleszins mee.Maar dat rode lampje, vernietigend.
Ik ben zo gek van die wagens dat ik hem koste wat kost opgeknapt zou hebben, alsof het je kind is. Aan de andere kant, bizar dat het ene ijzeratoom zo vertroeteld wordt terwijl het andere een nieuw leven bij Hoogovens NV begint.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:54 schreef sig000 het volgende:
Jij wil niet weten wat een nieuw motorblok in zo'n 928 kost. Meeste mensen kopen met dat budget een auto.
en zetmeel..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 07:50 schreef Rejected het volgende:
Banaan bevat heel veel suiker.
Pitloze druiven verkopen ze tegenwoordenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:22 schreef Shitonya het volgende:
Druiven kun je het beste zonder pit eten. Met pit is tevens behoorlijk irritant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |