maar tis gratis.(pappa betaaldquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:39 schreef TheSorrow het volgende:
Water is gezond maar smaakt nergens naar
En appels zijn slecht voor je gebit.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:31 schreef Ravii het volgende:
Een apple is gezond maar je handen gaan altijd plakken
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:02 schreef Ole het volgende:
vissen poepen en plassen erin, en neuken ook nog
van bier moet je nog erger pissenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
Je moet aan water nog mout en hop toevoegen.Snap dat dan.
ik ben proffesioneel water drinkerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Alles is een kwestie van trainen.
Bijna een reden om het niet te eten dus:{quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:14 schreef Morwen het volgende:
Vis is gezond, maar ik ben laatst dus bijna gestikt in een graatHoezo gezond
![]()
Hee die ken ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Alles is een kwestie van trainen.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:14 schreef Morwen het volgende:
Vis is gezond, maar ik ben laatst dus bijna gestikt in een graatHoezo gezond
![]()
Ik leef graag on the edgequote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:21 schreef Ravii het volgende:
[..]
Bijna een reden om het niet te eten dus:{
!
Gewoon zo'n gefileerd (!) geval bij de visboer vandaan. Vieze kerel die altijd met me staat te flirten, fileer die zooi gewoon goed manquote:
Vis je moet zelf vangen en fileren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gewoon zo'n gefileerd (!) geval bij de visboer vandaan. Vieze kerel die altijd met me staat te flirten, fileer die zooi gewoon goed man![]()
Die visboer denkt ook, 4 ons gefileerd geval. Doe niet zo gek zeg.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:26 schreef Morwen het volgende:
Gewoon zo'n gefileerd (!) geval bij de visboer vandaan. Vieze kerel die altijd met me staat te flirten, fileer die zooi gewoon goed man![]()
Hij moet niet denken maar mij gewoon geven wat ik wilquote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Die visboer denkt ook, 4 ons gefileerd geval. Doe niet zo gek zeg.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |