Ik krijg hier in Safari3 een foutmeldingquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:30 schreef SuperRembo het volgende:
#$&(@^($&*^( hij werkt niet in IE6... nou ja, komt later nog wel een keer.
Ik wou de lol niet verpesten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik krijg hier in Safari3 een foutmelding
Mewh Safari is iig op windows gaarquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik krijg hier in Safari3 een foutmelding
Op de laatste switch schiet hij de default in:quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mewh Safari is iig op windows gaar :'). Maar wat is je fout melding dan kunnen we het fixen ;).
1 2 3 | this.field.className = "error"; window.status = "Unknow action '"+ data.action +"'"; |
We zouden niet durfenquote:
ResponseXML is misschien wel puik, maar door xml lopen met javascript is dat zeker niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:32 schreef Geqxon het volgende:
Nee, jij met je eval op de reponseText
ResponseXML is puik.
Jep. Ik loop nu alle tags genaamd "type" door, wat alleen in een simpel XML bestand zal werken, waar er enkel acties in staan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:39 schreef SuperRembo het volgende:
Je hebt wel element.getElementsByTagName() en element.childNodes, maar daar houdt het zo'n beetje op. Je hebt geen xpath support, geen selectNodes().
1 2 3 | $result = mysql_query("UPDATE t_nieuws SET nieuws_titel = '".$titel."', nieuws_bericht = '".$bericht."', nieuws_actief = '".$actief."', nieuws_extern = '".$extern."', nieuws_intern = '".$intern."' WHERE nieuws_id = '".$id."';") or die(mysql_error()); ?> |
Update hij niet ofzo?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:56 schreef Qunix het volgende:
Ik heb weer een query probleem. Dit maal Update.
[ code verwijderd ]
Er is geen mysql error en hij komt daar, ook zijn de vars gevuld. Doe ik hier iets fout?
Nog nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Update hij niet ofzo?
Haal de ; aan het eind eens weg.
of
Haal anders de ' eens weg om je ID in je WHERE.
* WyriHaximus is met C# aan het knokken om naar een MySQL server te connecten
Doe anders eens een die(myqsl_error); op de regel er onderquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nog niet
Hij wilt hem niet uitvoeren.
Had ik al gedaan maar mocht niets baten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Doe anders eens een die(myqsl_error); op de regel er onder. En plaats desnoods de query zelf hier
. (Ipv je code.)
Geef de query eens.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Had ik al gedaan maar mocht niets baten.
Zonder ; en zonder ' bij WHERE had je geprobeert toch? phpmyadmin split op ; namelijk. Niks mis met je query verderquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup. Want opvragen doet hij het.
Ik heb eerst een query die alles opvraagt, dat doet het wel.
Dan kan iemand het bewerken en zal opnieuw in de database geplaatst worden.
Query:
UPDATE t_nieuws SET nieuws_titel = 'Welkom', nieuws_bericht = 'Dit is het eerste nieuwsbericht - nu ook bewerkt', nieuws_actief = '1', nieuws_extern = '1', nieuws_intern = '1' WHERE nieuws_id = '1';
Wat ook zeer vaag is is dat ik de variabelen vervangen heb met tekst (zoals hierboven) en in phpMyAdmin gedaan. Hij doet het daar wel.
Laat anders PHP de uit te voeren query echoën, c/p deze naar PHPMyAdmin en kijk of het verwachtte resultaat wordt geleverd. Als dit het geval is weet je in elk geval dat je niet naar je geconstrueerde query moet kijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat ook zeer vaag is is dat ik de variabelen vervangen heb met tekst (zoals hierboven) en in phpMyAdmin gedaan. Hij doet het daar wel.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | $user = array("ID" => 3, "Username" => "Geqxon"); updateUser($user); function updateUser($user){ $sql = "UPDATE users SET "; foreach ($user as $prop=>$value){ $sql .= $prop . " = '".mysql_real_escape_string($value)."' ,"; } $sql = substr($sql,0,(strlen($sql)-1)); $sql .= " WHERE ID = ".mysql_real_escape_string($user["ID"])." LIMIT 1"; if (!empty($user["ID"])){ if (mysql_query($sql)){ return true; } } return false; } ?> |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |