Geweldig die random avatar van Talithaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Refresh een paar keer en hou het in de gaten ofzo
Anders trip ik echt op champions
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:26 schreef PC eend het volgende:
Ik zie nu alleen nog maar kabouters en paddo's
Ik heb echt een nachtzuster nodig geloof ik
Oh kijk das het verschil.. Ik giet het naar binnen als ik opgestaan ben om weer tot leven te komenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik kan wel genieten van echt koffie... Klein scheutje melk, klontje suiker. Zo'n lekkere grote mok en dan op je gemakkie opdrinken.![]()
Van je fiets?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij er zo een![]()
Ik verbreek al mijn banden gelijk![]()
Wat zit haar kruis op een vreemde plekquote:
Ik zeg het je alleen die nachtzuster kan ons reddenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Die was hier eerder![]()
Shit waar is dat bos hout ... Ik wil het ook zien![]()
quote:
Dat moet je dus niet doen. Dat is koffie barbarisme.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:29 schreef Soury het volgende:
Oh kijk das het verschil.. Ik giet het naar binnen als ik opgestaan ben om weer tot leven te komen![]()
Jij trekt alles uit z'n verbandquote:
De nacht zuster komt het zo verversen je, verband.quote:
Of je F5't deze post ff een keer of wat... dan zie je het ook...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Die was hier eerder![]()
Shit waar is dat bos hout ... Ik wil het ook zien![]()
Sorry was ook een heel verhaalquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
loop net heel mn paddo verleden te typen en je reageert niet eens
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je F5't deze post ff een keer of wat... dan zie je het ook...
Let op:
[afbeelding]
En nu doe je F5![]()
En wat zie je dan??![]()
Fuck ik zag hem weer, dacht dat je hem er statisch uitgehaald hadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat is een muis toch, toch?![]()
Leandra kan mij ook redden![]()
een scheut rum in doen . Kijk now we are talkingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat moet je dus niet doen. Dat is koffie barbarisme.
Gewoon om een uur of 4 ofzo. En dan langzaam opdrinken. Je kan er natuurlijk altijd een dot slagroom of een scheut rum in doen voor het lekker...![]()
En ik maar denken dat dat onmogelijk was.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:36 schreef PC eend het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het komt met jou ook nog wel goed hoor Eend, 5 maal daags een weesgegroetje richting mijn huis, 3 maal daags op je knietjes smeken om verlossing en binnen no-time ben je non-paraquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Doe dat maar is met je senseoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:38 schreef Soury het volgende:
een scheut rum in doen . Kijk now we are talking![]()
Nou ja ach redden is een groot woord.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat onmogelijk was.
Random... het staat verdomme zelfs in de URL... wat ben jij nou voor PC eend als je niet eens een url kunt lezenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fuck ik zag hem weer, dacht dat je hem er statisch uitgehaald had
Er is dus nog steeds twijfel over mijn geestelijke gestel![]()
Whahahahahahhaaaaaaaaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je F5't deze post ff een keer of wat... dan zie je het ook...
Let op:
[afbeelding]
En nu doe je F5![]()
En wat zie je dan??![]()
Volgens mij word je dan opgepakt door de Bacardi-politie... de gedachte alleen al is al strafbaarquote:
quote:
13 dagen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, hoelang ensow, kom op does uitgebreid verslag!![]()
Meer er staat niet eend en muis in een bosquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Random... het staat verdomme zelfs in de URL... wat ben jij nou voor PC eend als je niet eens een url kunt lezen![]()
http://www.downer.nl/fok/ava/talitha/randomava.php/image/.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |