Zit er een hond te schijten ofzoquote:
Oh maar ik ben maar in me uppie en drink 2 bakkies per dag ... En ik vind het wel lekkerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is geen koffie. Dat is ranzige meuk.
Refresh een paar keer en hou het in de gaten ofzoquote:
Dat dus... niet te zuipen die Senseoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is geen koffie. Dat is ranzige meuk.
Waar is ze dan ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Refresh een paar keer en hou het in de gaten ofzo
Anders trip ik echt op champions
Net starbucksquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus... niet te zuipen die Senseo![]()
Is erg leuk, de eerste keer voelde ik we weinig van, dus ik nog meer nuttigen. Toen kwam het effect heerlijk lachen om niks je eigen hand bekijken en afvragen waarom wat en hoe. Het is een soort vakantie voor de geest zeg ik altijd maar. Ff totaal de realiteit verleizen en lekker los gaan.quote:
Al weg, het duurde ook lang voordat ik het zag maar ik zag ons echtquote:
Niks zo erg als bij iemand op visite gaan. Koffie vragen en vervolgens zo'n kopje senseo (dat gaat ook niet gewoon in een stevige mok nee dat moet in een kopje) krijgen. natuurlijk moet je het dan opdrinken want je hebt er toch om gevraagd.quote:
Ik zag net wel een hond ofzoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Al weg, het duurde ook lang voordat ik het zag maar ik zag ons echt
Of ik word echt gek
Ik kan wel genieten van echt koffie... Klein scheutje melk, klontje suiker. Zo'n lekkere grote mok en dan op je gemakkie opdrinken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:24 schreef Petre het volgende:
Net starbucks
Van horen zeggen, ik drink geen koffie.
Die was hier eerderquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:26 schreef PC eend het volgende:
Ik zie nu alleen nog maar kabouters en paddo's
Ik heb echt een nachtzuster nodig geloof ik
Ben jij er zo eenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |