Nu denk ik elke keer aan foute linkjes als ik Petre ziequote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:36 schreef Petre het volgende:
[..]
Waar staat mijn naam in de titel?
Of zal ik die er nu in gaan zetten?

Met wie heb ik geflirt dan ??????quote:

Ben ik dat nou echt vergeten te typequote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:36 schreef Petre het volgende:
Waar staat mijn naam in de titel?
Of zal ik die er nu in gaan zetten?

Je probeert te wanhoopig de aandacht te verleggen op een heel goedkope manierquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen verdorven geest. Jij trok de conclusies... Je vergeleek me nota bene met Eend. De meeste vunzige persoon die hier rondloopt (zo'n beetje)![]()

Ik kwam Petre voor het eerst tegen vanavond in de SC, maar die *foute* Link ga ik nu ook leggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu denk ik elke keer aan foute linkjes als ik Petre zie![]()

Voor jou heb ik geen geheime. Dat weet je toch snoes?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:39 schreef PC eend het volgende:
Je probeert te wanhoopig de aandacht te verleggen op een heel goedkope manier![]()
Wat heb jij allemaal te verbergen?![]()

Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Met wie heb ik geflirt dan ??????
Ik zei alleen dat iemand een lekkere ava had, als dat al flirten wordt genoemd![]()
![]()

Nou vertel mij dan es, hoeveel batterijen gaan er in die electrieke giant veulenvuller van je?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Voor jou heb ik geen geheime. Dat weet je toch snoes?

[_] Onschuldigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Voor jou heb ik geen geheime. Dat weet je toch snoes?

Dat vind ie vast niet ergquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:40 schreef petraa het volgende:
Ik kwam Petre voor het eerst tegen vanavond in de SC, maar die *foute* Link ga ik nu ook leggen.![]()

Geen, dat is handwerkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:42 schreef PC eend het volgende:
Nou vertel mij dan es, hoeveel batterijen gaan er in die electrieke giant veulenvuller van je?![]()

quote:

Een agregatorquote:

quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee man. Ik heb er zo een![]()
[afbeelding]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |