JA STEL JE VRAAGPRIJS DAN BIJ KNURFT!quote:Op maandag 30 juli 2007 23:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik zet het er nota bene nog expliciet bij dat de vraagprijs slechts een richtprijs en moedig mensen zelfs aan een bod te doen.
Dan open ik met 5 euroquote:Op maandag 30 juli 2007 23:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik zet het er nota bene nog expliciet bij dat de vraagprijs slechts een richtprijs en moedig mensen zelfs aan een bod te doen.
Ja dat kan ook, Google gaf geen duidelijk antwoord daarop.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:43 schreef veldmuis het volgende:
Bedoel je 'dyslectici'?
quote:
Nou Biogarde, dan hoop ik maar dat je toen niet die videokaart in je handen had, want dan had je hem niet meer kunnen verkopen voor 100 euro als ie stuk is!!!!!!quote:Op maandag 30 juli 2007 23:53 schreef Biogarde het volgende:
Volgens de comments moest ik m'n handen dichtknijpen met 100 Eurotjes![]()
goed punt!quote:Op maandag 30 juli 2007 23:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou Biogarde, dan hoop ik maar dat je toen niet die videokaart in je handen had, want dan had je hem niet meer kunnen verkopen voor 100 euro als ie stuk is!!!!!!
ik moest lachenquote:Op maandag 30 juli 2007 23:56 schreef Biogarde het volgende:
Lang leve die rukkers op Marktplaats die je alles wijs kan maken.
Die verkoop je nog een lekke binnenband als PC![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |