Tournament Beste Film Allertijden - Halve finalesIn
[Tournament] Beste film aller tijden - Nominatieronde hebben we 267 films geselecteerd die meestrijden voor de winst in dit tournament. Samen met 117 vooraf geselecteerde films (uit andere topics) deden er in totaal 384 films mee. Om op een mooie macht van 2 uit te komen, moesten daar in
[Tournament] Beste film aller tijden - Voorronde 128 films van afvallen.
We hebben vervolgens 128 films uit geschakeld in
[Tournament] Beste film aller tijden - Eerste Ronde , in
[Tournament] Beste film aller tijden - Tweede Ronde zijn er nog eens 64 uitgeschakeld. Bij de uitvallers in de tweede ronde zaten een aantal Grote Kanshebbers, en ook in
[Tournament] Beste film aller tijden - Derde Ronde hebben we weer van 32 films afscheid moeten nemen. In
[Tournament] Beste film aller tijden - Vierde Ronde vielen weinig grote klappen, maar in
[Tournament] Beste film aller tijden - Achtste Finales verloren we de winnaar van vijf jaar geleden. Uit
[Tournament] Beste film aller tijden - Kwartfinales bleven bijna alleen maar Coppola's over.
Stem weer mee!In de volgende post staan de twee duels van de halve finales.
Quote of kopieer mijn post en stem bij ieder duel op één der films door deze vet te maken.
Probeer niet te stemmen door titels uit duels te verwijderen. Dat kost mij veel extra tijd bij het tellen en die stemmen tel ik dan ook niet mee.
Stem alleen op een film als je beide films uit dat duel hebt gezien!
Slowchatten kan in Fok! Tournament * Slowchat
Tot en met de kwartfinales zijn er al 11.411 stemmen uitgebracht. ![]()
Deze ronde blijft in principe open tot 6 augustus.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.