quote:Op maandag 30 juli 2007 22:50 schreef Falco het volgende:
Opstappen gaat niet echt meer he, nu de Tour voorbij is...
Dat komt zelden voor. Dus lijkt me nu ook niet te gebeuren.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Oh dat zeker, maar ik verlang op zijn minst dat de ASO eenzelfde druk op Saunier Duval uit gaat oefenen en dat bovendien het opstappen van Saunier Duval ook moet leiden tot het schrappen van hen uit de uitslag.
wat wil je dan? dat ze zich terugtrekken uit de sport?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Je kunt toch een situatie creeren waarin het effect hetzelfde is. Komop, iets creatiever en niet mierenneuken.
Het ging er toch om dat men wel dat de uitslag van de Tour vrij is van dopinggevallen en de ploegen waar zij deel van uit maakten. Dat is althans wat ik de ASO zag verklaren.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:50 schreef Cootz het volgende:
Nu de Tour is afgelopen maakt het niet zo veel meer uit.
Dat is niet zo relevant. Dit betreft namelijk een discussie over hoe de situatie zou moeten zijn. Ik vind dat men inconsequent handelt als ik ploeg a en b die een dopinggeval kenden niet meer terug zie in de uitslag, en ploeg c nog wel terugvindt in de uitslag.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:52 schreef maartenducrot het volgende:
Dat komt zelden voor. Dus lijkt me nu ook niet te gebeuren.
Cofidis en Astana zie je niet terug omdat ze de Tour niet hebben uitgereden. Saunier heeft dat wel gedaan. Ik zie het probleem niet. Er is toch maar 1 renner betrapt, en niet de hele ploeg?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is niet zo relevant. Dit betreft namelijk een discussie over hoe de situatie zou moeten zijn. Ik vind dat men inconsequent handelt als ik ploeg a en b die een dopinggeval kenden niet meer terug zie in de uitslag, en ploeg c nog wel terugvindt in de uitslag.
Nee, dat in de uitslag alle uitslagen van de renner van Saunier Duval worden geschrapt. Alleen dan hou je een schone uitslag over. Je bent wel een enorme prutsorganisatie als de vrome woorden die je tijdens de Tour uitsprak al een dag na de Tour niet meer handhaaft.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:52 schreef Bartoli het volgende:
wat wil je dan? dat ze zich terugtrekken uit de sport?![]()
Wat maakt het uit, het is Saunier Duval maar. En dan nog, de ASO kan nu niet meer de hele ploeg gaan schrappen, omdat maar één dude zo stom is geweest om doping te gebruiken. Dat zou pas echt ernstig zijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is niet zo relevant. Dit betreft namelijk een discussie over hoe de situatie zou moeten zijn. Ik vind dat men inconsequent handelt als ik ploeg a en b die een dopinggeval kenden niet meer terug zie in de uitslag, en ploeg c nog wel terugvindt in de uitslag.
Ik geloof er totaal niks van dat een dopinggeval plaats vindt zonder dat de ploegleiding er niks van weet. Dat staat wel zo mijlenver van het niveau dat ik professioneel noem dat ik toch mag hopen dat dat niet voor komt.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:58 schreef maartenducrot het volgende:
Cofidis en Astana zie je niet terug omdat ze de Tour niet hebben uitgereden. Saunier heeft dat wel gedaan. Ik zie het probleem niet. Er is toch maar 1 renner betrapt, en niet de hele ploeg?
Je kunt geen 8 renners uit het klassement van de belangrijkste wielerronde ter wereld schrappen op basis van "we denken dat het zo is".quote:Op maandag 30 juli 2007 23:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik geloof er totaal niks van dat een dopinggeval plaats vindt zonder dat de ploegleiding er niks van weet. Dat staat wel zo mijlenver van het niveau dat ik professioneel noem dat ik toch mag hopen dat dat niet voor komt.
Het niveau is minder professioneel dan je denktquote:Op maandag 30 juli 2007 23:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik geloof er totaal niks van dat een dopinggeval plaats vindt zonder dat de ploegleiding er niks van weet. Dat staat wel zo mijlenver van het niveau dat ik professioneel noem dat ik toch mag hopen dat dat niet voor komt.
Dit is nog best snel. Het was iets van nog geen week geleden. Ik vond de timing van de uitslag van Sinkewitz z'n out-of-competition test uit juni wat ongelukkiger.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ze moeten een keer sneller zijn met die bloeduitslagen.. zo lang hoeft dat toch niet te duren? :S
Nee, daarom hebben we ook dopingtesten.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:03 schreef maartenducrot het volgende:
Je kunt geen 8 renners uit het klassement van de belangrijkste wielerronde ter wereld schrappen op basis van "we denken dat het zo is".
Waarom stoppen die sponsors er dan geld in, soms snap ik echt niks van dat wereldje. Je moet een investering in een ploeg toch kunnen verantwoorden, dan moet je niet aankomen met amateuristische rommel.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:03 schreef Falco het volgende:
Het niveau is minder professioneel dan je denkt.
Je hebt een raar beeld van de wielerwereld, geloof ik. Het heeft geen zin nu nog om de complete Saunier Duval-ploeg te controleren en op basis van die dopingtest te beslissen of de ploeg in de uitslag mag staan of niet. Bij hoge uitzondering (voor de laatste tijdrit) worden complete ploegen getest op doping.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, daarom hebben we ook dopingtesten.![]()
En Mayo is betrapt, dus hij moet uit het klassement gezet worden. De rest van de ploeg dus niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, daarom hebben we ook dopingtesten.![]()
gewoon niet doenquote:Op maandag 30 juli 2007 23:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gewoon legaliseren die troeponder het mom van eigen risico als je er dood bij neer valt.
![]()
Inderdaad, ik weet niet hoe een dopingtest in zijn werk gaat. Maar ik durf er een krat pils op te verwedden dat er in 3 uur een uitslag beschikbaar kan zijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ze moeten een keer sneller zijn met die bloeduitslagen.. zo lang hoeft dat toch niet te duren? :S
nope, maar je kunt wel het hele team skrappen van alle lijstjes in de uitslagen ..quote:Op maandag 30 juli 2007 22:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Opstappen gaat niet echt meer he, nu de Tour voorbij is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |