quote:Op maandag 30 juli 2007 20:58 schreef Sense het volgende:
de geneugten van de hedendaagse consumptiemaatschappij!
daarom heb ik dus een extra koelkast in de schuur, met alleen bier en rosé![]()
mee eens zijnde...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:00 schreef Kenkerkees het volgende:
Je moet prioriteiten stellen, zoiets als "geen plek meer voor bier" bestaat simpelweg niet. Bier is je eerste levensbehoefte en zal daarom in grote getalen in de koelkast aanwezig moeten zijn. Bier is nu eenmaal superieur aan andere voedingsmiddelen.
Hij heeft gewoon 200 liter bier.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:06 schreef BrauN het volgende:
Schaf een fatsoenlijke aan, paupervent! Formaat 'koelbox' is allicht te klein.
Neen, een echte vent heeft een tap (en dan niet zo'n gaar apparaat als de beertender of perfect draft) en een wijf met dikke jetsers die bedient en verzorgtquote:Op maandag 30 juli 2007 21:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon 200 liter bier.
zoals een echte vent.
was ik maar een echte ventquote:Op maandag 30 juli 2007 21:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Neen, een echte vent heeft een tap (en dan niet zo'n gaar apparaat als de beertender of perfect draft) en een wijf met dikke jetsers die bedient en verzorgt
Kwestie van prioriteitenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:55 schreef EvilCreature het volgende:
Ah, fijn. Koelkast vol, met vanalles. Maar geen plek meer voor het bier..
Ok vooruit ik geet het toe... zo ziet mijn eigen koelkast in de keuken thuis er ook niet uit, dit was een foto van de koelkast in ons vakantiehuisje toen ik met 2 maten daarheen gingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:51 schreef Kenkerkees het volgende:
Een koelkast dient er zo uit te zien:
[afbeelding]
ps: ook het vriezertje bovenin is geheel gevuld, hierdoor wordt er een kleine ruimte gecreëerd in de koelkast waar nutteloze producten als sapjes, vleeswaren en andere shit bewaard kunnen worden.
Ziet die er ook zo halfleeg uit ja????quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:54 schreef Kenkerkees het volgende:
[..]
Ok vooruit ik geet het toe... zo ziet mijn eigen koelkast in de keuken thuis er ook niet uit, dit was een foto van de koelkast in ons vakantiehuisje toen ik met 2 maten daarheen ging
De koelkast in de garage thuis ziet er wel zo uit
neequote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:57 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Ziet die er ook zo halfleeg uit ja????
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:51 schreef Kenkerkees het volgende:
Een koelkast dient er zo uit te zien:
[afbeelding]
ps: ook het vriezertje bovenin is geheel gevuld, hierdoor wordt er een kleine ruimte gecreëerd in de koelkast waar nutteloze producten als sapjes, vleeswaren en andere shit bewaard kunnen worden.
Ik was nog niet klaar met vullen, er stond nog een volle krat die er nog in moest jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:11 schreef Nawien het volgende:
[..]
HJ ook
![]()
Eerlijk, het is niet echt veel, maar je kan er wel ff mee vooruit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |