Is het waar? Is de Hema rookworst inderdaad ontheiligd? Waarom dan? En wanneer? Wie weet hier mee van?quote:Op maandag 30 juli 2007 @ 20:28 schreef wobbel het volgende:
Ach, de HEMA rookworsten zijn al een paar jaar niet meer lekker
Ja maar... vroeger was die worst steviger, zouter en minder vettig... (al wil ik aan dat laatste twijfelen)quote:
Post dan liever een foto waarbij die worst nog niet is afgelebberd, hier krijg ik geen honger van.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:46 schreef philana het volgende:
[afbeelding]
lekkerrr... daar krijg ik honger van
Hema worst![]()
Ik ben geen puistige nerd en geen dik wijf en toch eet ik Hema worst. Nou jij weer....quote:Op maandag 30 juli 2007 22:12 schreef Edie86 het volgende:
Alleen puistige nerds en dikke wijven eten Hema worsten...
Maar je bent homo.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:13 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ben geen puistige nerd en geen dik wijf en toch eet ik Hema worst. Nou jij weer....![]()
En dus ben ik dol op worstenquote:
Huilliequote:Op maandag 30 juli 2007 22:40 schreef Spacehamster het volgende:
Vroeger was ik er dol op maar nu krijg ik van varkensvlees puistjes en trieste gedachtes aan mannetjesvarkens die onverdoofd gecastreerd worden en dan is er te veel bijsmaak.
Teveel foute documentaires gekeken zeker?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:40 schreef Spacehamster het volgende:
Vroeger was ik er dol op maar nu krijg ik van varkensvlees puistjes en trieste gedachtes aan mannetjesvarkens die onverdoofd gecastreerd worden en dan is er te veel bijsmaak.
Ik was ze ook altijd eerst af voor ik ze klaar ga maken. En je warmt ze op in heet water, dus dan kook je alles wel dood.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:30 schreef souvenir het volgende:
ik zie altijd kleine kinderen in de hema met die worsten spelen en op de grond gooien, en dan leggen de ouders ze gewoon weer in de worstenbak, alsof er niets aan de hand is
Right you arequote:Op maandag 30 juli 2007 23:49 schreef purplerose het volgende:
Ik zeg maar zo! Uit een goeie worst hoort sap te komen!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |