Als je Fer dan gelijk meeneemt, scheelt het hem weer een ritje..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik denk dat ik vrijdag of zaterdag maar eens richting Ommen ga rijden voor wat info en eventueel wat aankopen.
Het is eigenlijk een beetje hetzelfde als met PC's. Je koopt ook geen pc van 1500 euro om vervolgens op een 14 inch crt scherm te gaan kijken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:09 schreef FJD het volgende:
But the real biggest boon of these cameras is that you can change lenses, and thus you are really wasting a lot of what the camera can do if you buy only one lens for it, especially a highly compromised wide-range zoom.
Toch maar even zoeken dan
vind dat ook een heel gaaf dingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Volgens mij ben ik een beetje aan het doorslaan, aangezien ik nu ook al hier naar aan het kijken ben
[afbeelding]
http://www.fotokonijnenbe(...)php?id_product=26106
![]()
Ja klopt. Het heeft gewoon een hoog gadget gehalte.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
vind dat ook een heel gaaf ding
alleen beetje duur en dan ga je denken is het niet erg onzinnig
en dat is het
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja klopt. Het heeft gewoon een hoog gadget gehalte.
Zolang ik dan weer even logisch nadenk koop ik niet zo'n ding, zelfde geld voor een NAS en een nieuwe PC.
Ik neig nu om het geld voor de NAS in me camera te steken.
Lastig man al die luxe problemen.
Ik lees net dat je eigenlijk altijd een Canon EF 50mm f/1.8 moet kopen. Kosten geen drol en schijnen iig heel goed duidelijk te maken waarom je een prime lens moet kopen. Zie m op eBay.nl voor 80,- staan maar als je via eBay.com gaat kom je er al eentje tegen voor $75, dat is 54,-quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat is het leven toch goed hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
zo komt het dat ik een Mini heb
die gister bijna inelkaar liep omdat er mischien wel een pakkingkje lek is
Kop pakking
Klopt die had ik een topic terug ook al hier neer gedropt. Kost nieuw inderdaad maar 100 euro.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik lees net dat je eigenlijk altijd een Canon EF 50mm f/1.8 moet kopen. Kosten geen drol en schijnen iig heel goed duidelijk te maken waarom je een prime lens moet kopen. Zie m op eBay.nl voor 80,- staan maar als je via eBay.com gaat kom je er al eentje tegen voor $75, dat is 54,-
Net Bert Visscherquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
mooi he hoe je jezelf kan ompraten
het leven is heerlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat is het leven toch goed he
Ik denk dat ik gewoon een paar goeie lenzen ga kopen en een goed boek. Fuck it, wat heb ik nu aan een NAS, zonde van me geld. Ik heb notabene nog een lege externe disk liggen![]()
mooi he hoe je jezelf kan ompraten
Ik heb dat probleem helemaal nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja klopt. Het heeft gewoon een hoog gadget gehalte.
Zolang ik dan weer even logisch nadenk koop ik niet zo'n ding, zelfde geld voor een NAS en een nieuwe PC.
Ik neig nu om het geld voor de NAS in me camera te steken.
Lastig man al die luxe problemen.
3 weken vakantie, beginnende zomer zon, Noorwegen, niet nader gespecificeerde vrouw(en)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
het leven is heerlijk
2 weken vakantie, beginnende zomer zon, Zeeland, Vera.
Life is Good!![]()
Tja, jij koos er zelf voor om te trouwenquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, jij koos er zelf voor om te trouwen
Laat dat een voorbeeld zijn voor de rest![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |