Ik lijm het tapijt wel niet, haal ik gewoon het tapijt weg. Voor het geval we nog een andere kevin in spé hebben.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
kevin spauwt ook gewoon op een stukje zeil, dat kun je toch klaarleggen![]()
Hij spauwt tegenwoordig niet meerquote:Op maandag 30 juli 2007 22:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
kevin spauwt ook gewoon op een stukje zeil, dat kun je toch klaarleggen![]()
neuquote:Op maandag 30 juli 2007 23:07 schreef ursel het volgende:
[..]
whehe.. Hij durft niet meer te drinken omdat ie bang is te spauwen bij zijn schoonmama??
Heb je het hem echt verteld dat die anders de server niet meer opmocht??quote:Op maandag 30 juli 2007 23:10 schreef FJD het volgende:
Hij drinkt tegenwoordig ook Fristi
Tis net een epidimie
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:11 schreef ursel het volgende:
Heb je het hem echt verteld dat die anders de server niet meer opmocht??![]()
Ik denk dat Frank het wel zou geloven, maar er zo tegenin gaat dat die zijn lidmaatschap opzegt..quote:Op maandag 30 juli 2007 23:12 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Kijken wie we nu nog kunnen opnaaien. Zou Frank het geloven?
Lees het net jaquote:
Mayo zal nooit een verassing worden voor me..die kan niet zonder dope en in de Giro was het al erg verdacht maar in Italie schijnt het te mogen.quote:
er wordt hier ook niets gewaardeerdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:33 schreef FJD het volgende:
Ga eens aan je werk lambal!
quote:
welke branche?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Pfff ben eens aan t zoeken naar wat startersfuncties....dat is nog lastiger dan ik dacht. Toch bijna overal werkervaring gevraagd. Ach ja, komt goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |