Als je er zo graag over wilt praten, dan open je maar een eigen topic in R&Pquote:Op maandag 30 juli 2007 18:02 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die overdreven over gays doen vinden het meestal wel plezant om een keiharde staaf in hun reet geduwd te krijgen
alleen proberen ze dit door stoerheid te verhullen !!!
Homo's herkennen het altijd meteen als anderen homo zijn, dus dat kan wel kloppen dan...quote:Op maandag 30 juli 2007 18:04 schreef Kikker_kermit het volgende:
Ik zie het altijd meteen als het homo;s zijnOok al is er nog maar 1 in beeld geweest ofzo, of je hebt een donkerbruin vermoeden en dan blijkt het toch weer bevestigd te worden
flikker_kermitquote:Op maandag 30 juli 2007 18:07 schreef Molluck het volgende:
[..]
Homo's herkennen het altijd meteen als anderen homo zijn, dus dat kan wel kloppen dan...
Je bedoelt de Gaydar? Die gaat bij mij ook vaak zat af ja. Dan moet je je kont weer naar de muur toe draaien en zorgen dat die reetridders er niet tussen komen.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:04 schreef Kikker_kermit het volgende:
Ik zie het altijd meteen als het homo;s zijnOok al is er nog maar 1 in beeld geweest ofzo, of je hebt een donkerbruin vermoeden en dan blijkt het toch weer bevestigd te worden
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:04 schreef Kikker_kermit het volgende:
Nou, jij bent zeker zo'n lekkere jongen dat alle homo's jou spontaan in de kont willen neukenquote:Op maandag 30 juli 2007 18:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bedoelt de Gaydar? Die gaat bij mij ook vaak zat af ja. Dan moet je je kont weer naar de muur toe draaien en zorgen dat die reetridders er niet tussen komen.
Je moeder is een manwijfquote:Op maandag 30 juli 2007 18:19 schreef BrauN het volgende:
Die programma's zijn er voor lui zoals jij, laf manwijf dat je d'r bent.
Opgezocht op internet:quote:
Die 'ads' zijn je bookmarks denk ik. Hier krijg ik allemaal informatie over postbankmeisjes en rabobankmeisjes!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:02 schreef Allanon666 het volgende:
Hmm, die ads onderaan de pagina:
lGay Sitges
Keuze uit 18 hotels in Sitges Laagste prijs-garantie!
www.solespana.nl
Gay Date
Voor een Spannende Avond. Vergelijk Advertenties en Foto's!
nl.MonGenie.com/Dating
volgens mij zit er iemand in de ontkennigsfase..quote:Op maandag 30 juli 2007 17:57 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Dingen als Ellen Degeneres show, Will & Grace, MTV's Dismissed/Taildaters Gay Edt., Geer en Goor, etc etc etc...
Waarom moet dit in hemelsnaam op TV, en wie, in go-des-naam, vind het leuk om hier naar te kijken?
Klacht: Gay-TV.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |