Nou okay, dat gebeurd wel eens, databaseservers hebben het soms gewoon druk.quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Ik kijk naar m'n beker, en zie dat deze leeg is, dus ik loop weer naar de kraan om deze te vullen. Ik drink de beker in 1 teug leeg, en loop terug naar m'n computer. Ik druk op F5 in de hoop de pagina te herladen, maar in plaats van een mooie forumpagina, krijg ik weer diezelfde melding.quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Huiliequote:Op maandag 30 juli 2007 16:42 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Ze zeggen dat het wel weer goed komt
Klacht lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:43 schreef Barachem het volgende:
Nep-klacht, gaarne de echte klacht graag...
En wie heeft mij aangespoord tot dat overvloedig drinkgedrag? Juist !quote:Op maandag 30 juli 2007 16:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Schaam je ! Dankzij jou overvloedig drinkgedrag zijn er in Afrika 5 negertjes gestorven omdat de waterput waaruit ze moesten pompen leeg is geraakt
Klaag Sandstorm maar aan, die heeft geld zatquote:Op maandag 30 juli 2007 16:47 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
En wie heeft mij aangespoord tot dat overvloedig drinkgedrag? Juist !
Zal vanmiddag eens bellen met m'n advocaat.
De DJ?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:53 schreef danny91184 het volgende:
[..]
Klaag Sandstorm maar aan, die heeft geld zat![]()
Hebben zij waterputten dan? ik dacht dat ze altijd 20km moesten lopen tot ze bij een of andere oase kwamen... terwijl ze er ook gewoon naast kunnen gaan wonen maarjaquote:Op maandag 30 juli 2007 16:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Schaam je ! Dankzij jou overvloedig drinkgedrag zijn er in Afrika 5 negertjes gestorven omdat de waterput waaruit ze moesten pompen leeg is geraakt
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hebben zij waterputten dan? ik dacht dat ze altijd 20km moesten lopen tot ze bij een of andere oase kwamen... terwijl ze er ook gewoon naast kunnen gaan wonen maarja![]()
Als je de OP had doorgelezen, wist je dat ik een beker van een halve liter had gebruikt.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:02 schreef ER_Online het volgende:
In een beetje beker zit 0,2 liter, dus je hebt maar 3,2 liter gedronken.
Blijkbaar nietquote:Op maandag 30 juli 2007 17:26 schreef colourAgga het volgende:
Hoax, 16 gedeeld door 2 is 8 liter en geen 9Daarbij krijg je van waterintoxicatie geen stuiptrekkingen/aanvallen. Je voelt je heel slap, valt gewoon flauw en raakt eventueel in een coma.
Dit is de echte huilie hier:quote:
Ik had net al drinken ingeschonken juist..quote:Op maandag 30 juli 2007 16:43 schreef Barachem het volgende:
Nep-klacht, gaarne de echte klacht graag...
Ben ik nou die huilie of die andere kerel die je ook quote?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit is de echte huilie hier...
[..]
Ik had net al drinken ingeschonken juist..![]()
![]()
![]()
Beter lezen:quote:Op maandag 30 juli 2007 17:26 schreef colourAgga het volgende:
Hoax, 16 gedeeld door 2 is 8 liter en geen 9Daarbij krijg je van waterintoxicatie geen stuiptrekkingen/aanvallen. Je voelt je heel slap, valt gewoon flauw en raakt eventueel in een coma.
Ik heb hem geeditquote:Op maandag 30 juli 2007 18:37 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ben ik nou die huilie of die andere kerel die je ook quote?
Okquote:Op maandag 30 juli 2007 18:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb hem geeditIk bedoelde die andere kerel..
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:48 schreef Guncta het volgende:
Er staat toch nergens dat je het moet opdrinken?
ja maar 9 bekers water inschenken en er niets mee doen is ook weer zo apart.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:48 schreef Guncta het volgende:
Er staat toch nergens dat je het moet opdrinken?
Jammerquote:Op maandag 30 juli 2007 16:42 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Ze zeggen dat het wel weer goed komt
Mensen gaan hier serieus op in.....................quote:Op maandag 30 juli 2007 21:16 schreef RiDo78 het volgende:
Er staat: SCHENK wat de drinken in, niet dat je moet tappen. Dus, geen kraanwater, geen (thuis-)tapbier. Met andere woorden, loop naar de koelkast en terug. Voor zo'n fanatieke fokverslaafde als jouw betekent dat gewoon dat je op de weg er naar toe alweer de helft er al weer uit zweet. Gewoon vanwege de voor jouw ongewone inspanning die dat vergt.
Je had het probleem dus simpel kunnen voorkomen... RTFM!
Ik drink binnen 20 minuten anderhalve liter ijsthee op hoor ...quote:Op maandag 30 juli 2007 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Na 2 glazen (1 liter) zit je toch helemaal vol? ik krijg dan geen slok meer binnen......
tss ... echte ijsthee drinkerts trekken gewoon een luiert aan.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:02 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik drink binnen 20 minuten anderhalve liter ijsthee op hoor ...![]()
Vergt wat training, maar het lukt. Zonder moeite zelfs. Op de automatische piloot.![]()
En dan rennen naar de wc![]()
Goed om de plee door te spoelen! Vul ze met Bier!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:49 schreef dubidub het volgende:
[..]
ja maar 9 bekers water inschenken en er niets mee doen is ook weer zo apart.
Of je zet er bloemen inquote:Op maandag 30 juli 2007 19:49 schreef dubidub het volgende:
[..]
ja maar 9 bekers water inschenken en er niets mee doen is ook weer zo apart.
Dan maar wat minder echt luierboyquote:Op maandag 30 juli 2007 23:06 schreef immortalsean het volgende:
[..]
tss ... echte ijsthee drinkerts trekken gewoon een luiert aan.
Ga er ook nog lkkr serieus op inquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:31 schreef Samsonneke het volgende:
Je moet alles niet zo letterlijk opvatten. Als FOK! zegt dat jij een glaasje drinken moet pakken terwijl je wacht tot het forum weer werkt, betekent dat niet dat je dat ook daadwerkelijk moet doen. Het is meer bedoelt van: "Doe even iets anders totdat het forum weer actief is."
Sommig volk dat hier rondlooptGelukkig is het goed voor je afgelopen want het had nog erger gekund.
Zoals Insomnia en werkloosheidquote:Op maandag 30 juli 2007 16:45 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Fok spoort users aan tot het ondernemen van acties die voor een groot lichamelijk gevaar kunnen zorgen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |