Bomenknuffelaarquote:Op maandag 30 juli 2007 12:13 schreef sebabje het volgende:
Hmm sinds deze week nieuwe buren.. hebben zich nog niet voorgestelt etc etc![]()
Zijn volgnes mij van die linkse rakkersMaar nu hebben ze op het dak een zonnenschotel geplaatst dat mijn uitzicht verpest naar de rest van de natuur...
Dat ding is echt mega groot en lomb zal er wel eens een foto van maken..
Haal gvd dat ding weg en kom je eens normaal voorstellen![]()
jeweetsch.. zo'n zonneergie ding.. denk ik..quote:Op maandag 30 juli 2007 12:24 schreef Devlinsect het volgende:
Een zonneschotel?
Goede vraag ja, wat is dat in vredesnaam?quote:Op maandag 30 juli 2007 12:24 schreef Devlinsect het volgende:
Een zonneschotel?
vooral als het een tijdje ligt....quote:Op maandag 30 juli 2007 12:35 schreef jack4ya het volgende:
Aah gevonden
Dat zal inderdaad heel lelijk zijn.![]()
Bonenquote:Op maandag 30 juli 2007 12:35 schreef jack4ya het volgende:
Aah gevonden
Dat zal inderdaad heel lelijk zijn.![]()
Dus de heflt van de dag zie je die schotel niet eens omdat je ligt te slapen, wat zeur je nou.quote:
Doorvreten! Het is al 13.30uquote:Op maandag 30 juli 2007 13:02 schreef sebabje het volgende:
Zal hem straks na het lunchen even uploaden
alleen links intelectuelen kijken toch journaal?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:42 schreef sebabje het volgende:
Was allang klaar maar tjah nog even tv gekeken(het journaal)
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:13 schreef Basp1 het volgende:
Die buurman van hem is een stuk sneller met het monteren van een compleet zonneschotel dan de TS is met het maken van een foto.
best groot huis hebben je burenquote:
Blij dat je het zelf zegtquote:Op maandag 30 juli 2007 15:56 schreef PeZu het volgende:
zomg het lijkt wel een totale eclipse of het bos
ronduit belachelijk dat ze zoiets durven te plaatsen
aso's
nee mappy,quote:
En hier maak je je druk om>??quote:
Als het net zo groot is het hiaat in jouw kennis van het Nederlands, dan heb je idd reden tot klagen, 'me'goolquote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 17:47 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Als het net zo groot is het hiaat in jouw kennis van het Nederlands, dan heb je idd reden tot klagen, 'me'gool
K werk ook hard... Wanneer ik opsta lig jij nog tequote:Op maandag 30 juli 2007 17:59 schreef Maikuuul het volgende:
Laat me raden
TS heeft nog geen kennis met zijn nieuwe buren gemaakt ?
Ja die staat op het dak... Helemaal goedquote:
Ik werk hardquote:Op maandag 30 juli 2007 19:48 schreef sebabje het volgende:
[..]
K werk ook hard... Wanneer ik opsta lig jij nog te(denk k)
dan heb ik over tien jaar liever dat spul uit jouw avatarquote:Op maandag 30 juli 2007 15:42 schreef buitenbeentje het volgende:
Wen er maar vast aan, over 10 jaar heeft iedereen zo'n ding op het dak.![]()
dat is ook geen zonneergie opvang ding maar een schotel om met satellieten te communiceren, josti!quote:Op maandag 30 juli 2007 22:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hij staat alleen niet echt naar de zon gericht josti!
Waarom is dat ding dan gemaakt van spiegels josti!quote:Op maandag 30 juli 2007 23:04 schreef ikJur het volgende:
[..]
dat is ook geen zonneergie opvang ding maar een schotel om met satellieten te communiceren, josti!
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waarom is dat ding dan gemaakt van spiegels josti!
quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:56 schreef Ici-Paris het volgende:
TS heb je al kennis gemaakt met je buren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |