abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51950851
Ik zit nu achter mijn computer en tegelijkertijd staat de tv aan op zo`n dom belspelletje. Ik kijk dus niet maar luister wel naar die domme griet op de tv. Net was er dus een vraag waarvan het goede antwoord "toiletborstel" was.
Echter belt er eerst een man op die "wc borstel" zegt, waarop zij zegt dat het goed is, om vervolgens een seconde later te zeggen dat het fout is. De strenge jury zoekt volgens haar namelijk de "nette variant", de eerder genoemde "toiletborstel" dus. Natuurlijk belde er na dit meteen weer iemand anders op die dus wel het goede antwoord wist.

Dat is toch niet normaal! Ik vind dat de man die eerder belde het gewoon gewonnen had, die griet had in eerste instantie al gezegd dat het goed was.

Een tijdje geleden was er al veel gedoe over belspellen in de media en nu weet ik waarom. Die belspellen zijn zo vals als het maar kan.
Tok.
pi_51950861
zo kende ik ook zoiets, de vraag was''een engels spelletje waarbij je met pijltjes naar een bord gooit''

iemand belde en antwoorde, darten

fout antwoord, het goede antwoord was''darts''
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  maandag 30 juli 2007 @ 02:19:23 #3
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_51950959
was ze lekker?
*Hosselcopter*
pi_51951091
Pas was er iemand en dat ging zo:

Belspelmuts: "Ja, hallo, wie is daar?"
Kees: "Ja, met Kees!"
(Echo doordat Kees z'n tv hard aanstaat: ) "Ja, met Kees!"
Belspelmuts: "Kees, zeg het maar!"
Kees: "Stofzuiger!"
"Stofzuiger!"
Belspelmuts: "Nee, sorry, dat is niet goed."
Kees: "Oh, nee, ik hoor net iemand hetzelfde antwoord geven."
Belspelmuts: " --> --> Nee, dat was je zelf!"

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_51951115
quote:
Op maandag 30 juli 2007 02:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zo kende ik ook zoiets, de vraag was''een engels spelletje waarbij je met pijltjes naar een bord gooit''

iemand belde en antwoorde, darten

fout antwoord, het goede antwoord was''darts''
.
pi_51951118
Ik heb een keer heel stoned met een vriend ´s nachts een belspel bekeken.Was best grappig wat voor mensen bellen en de antwoorden waren ook hilarisch.
pi_51951166
quote:
Op maandag 30 juli 2007 02:19 schreef Dibble het volgende:
was ze lekker?
Zap naar SBS 6 en oordeel zelf. Ik zeg nee.

Ik snap echt niet hoe sommige mensen aan hun antwoorden komen. Net heeft die belspelmuts zelfs het antwoord gegeven, dat is "veil", belt er een man op die zegt "polijstveil".
Belspelmuts: "dat is niet goed het is alleen het laatste deel van het woord"
Man: "nouja veil dan"
Belspelmuts: "dat mag niet sorry"
Man: "nouja zeg"
Belspelmuts: "sorry zo zijn de regels, doei"
Tok.
pi_51951176
Ik neem aan dat je 'vijl' bedoelt.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_51951833
het is een dom belspel dus het zal wel veil zijn.

In iedere andere nederlandse quiz waarbij enig verstand gebruikt wordt is het vijl
  maandag 30 juli 2007 @ 09:29:23 #10
112687 Teardrop-nl
Drink, maar geniet met je mate
pi_51952377
Je luistert naar belspelletjes ?

Vet cool man !
Ik verveel me niet, Ik heb gewoon geen reet te doen op mijn werk :')
pi_51952473
Wat dom, zeg. Het is echt precies hetzelfde antwoord! Ik vind wc borstel nog beter klinken...
You drive me crazy, get off my cloud…
  maandag 30 juli 2007 @ 10:10:12 #12
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_51953051
quote:
Op maandag 30 juli 2007 02:39 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik heb een keer heel stoned met een vriend ´s nachts een belspel bekeken.Was best grappig wat voor mensen bellen en de antwoorden waren ook hilarisch.
Ooit hetzelfde meegemaakt maar wij hadden iemand bij die ook aan het bellen was toen die binnengeraakte en zijn naam zei hoorde je alleen heel hard lachen op de achtergrond
  maandag 30 juli 2007 @ 10:14:04 #13
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51953125
wij hebben een keer met nieuwjaarsnacht om 5 uur 's ochtens gebeld. Toen een vriend van me erdoor kwam en het antwoord fout had begon ie heel zijn telefoon vol te schelden Op tv hoorde je nog iets van 'vuile ter' en toen kapte ze hem af

Ik kwam echt niet meer bij En toen was het reclame en werd hij teruggebeld waarom hij belde en waarom bij bleef bellen, ja om die prijs te winnen natuurlijk
  maandag 30 juli 2007 @ 11:03:35 #14
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_51954292
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:14 schreef Fugie het volgende:
wij hebben een keer met nieuwjaarsnacht om 5 uur 's ochtens gebeld. Toen een vriend van me erdoor kwam en het antwoord fout had begon ie heel zijn telefoon vol te schelden Op tv hoorde je nog iets van 'vuile ter' en toen kapte ze hem af

Ik kwam echt niet meer bij En toen was het reclame en werd hij teruggebeld waarom hij belde en waarom bij bleef bellen, ja om die prijs te winnen natuurlijk
Dat laatste is echt onzin
  maandag 30 juli 2007 @ 11:24:28 #15
175950 Marurk
Baggeraar
pi_51954837
Vroeger brachten die belspelmutsen tenminste nog een of ander woordspelletje op de buis. Tegenwoordig valt er niets meer te puzzelen: alle belspelletjes zijn conform de opdracht "Wat past er achter ...". Geeft ook weer het kennisniveau van dit landje aan.
  maandag 30 juli 2007 @ 13:03:26 #16
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_51957485
was er ook niet eens een keer met een Oost-europees land
en dat dat wijf zegt: oe oe oe wat is het.

komt er zon halve lul aanzetten die venezuela zegt
I never workout
pi_51969473
belspellletjes ? gewoon het geluid uitzetten en kijken
  dinsdag 31 juli 2007 @ 00:39:14 #18
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_51977366
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_51977552
quote:
"Het mag er dus uit"
pi_51977699
wat past er achter fiets was laatst, hele nacht gekeken bleek het fietsjongen en fietstent te zijn; dat moet toch niet mogen niet te raden woorden, is daar niks tegen te doen?
pi_51977774
M'n huisgenote had een keertje zitten kijken naar die belspelletjes en vertelde dat er een keer gebeld werd en dit gebeurde:

Belmiep: "Hallo met wie?"
Beller: "Ja, hallo met [insert naam], ik weet het antwoord niet hoor, maar meisje: zoek alsjeblieft fatsoenlijk werk!"

pi_51977787
quote:
"Heee.. Kutspel..."
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
  dinsdag 31 juli 2007 @ 01:39:09 #23
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_51978370
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 01:01 schreef Locusta het volgende:
M'n huisgenote had een keertje zitten kijken naar die belspelletjes en vertelde dat er een keer gebeld werd en dit gebeurde:

Belmiep: "Hallo met wie?"
Beller: "Ja, hallo met [insert naam], ik weet het antwoord niet hoor, maar meisje: zoek alsjeblieft fatsoenlijk werk!"

Ja, toen wij een avondje keken werd er ook meerdere keren door enkele personen gebeld. Dat ging dan ongeveer zo:
quote:
Miep: Ja hallo <naam>, zeg het maar.
Beller: Is het <woord>?
Miep: Nee, helaas..
Beller: Oh mag ik nog iets zeggen? TERINGHOER!
Piep, piep, piep...
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  dinsdag 31 juli 2007 @ 02:59:45 #24
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_51978982
Laatst flink gelachen om zoeen gaar spel

Je moest dingen raden in een hotel.

Iemand komt met:
kerel die belt: Kamersleutel
man: oeiiiiii bijna je zit wel warm, bel nog maar es terug !
beller: Kamerpas ?
man: Ja........ bijna bel me terug maar dan zonder kamer en het verkleinwoord van pas ! ( pasje )
vrouw die belt: Sleutelpas??????
man: neejjjj...... ik leg het nog eens uit: haal sleutel weg, en maak van dat wat er over blijft een verkleinwoord
iemand belt: bubbelbad ????
man: begint te lachen en zegt dat het fout is, hij legt het nog eens uit over het verkleinwoord van pas

Zo belden er nog 5 mensen maar niemand zei pasje

Tering gek zo achterlijk die mensen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_51979452

Wie stond er vandaag?/

wasset Gigi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: