quote:Op maandag 30 juli 2007 02:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zo kende ik ook zoiets, de vraag was''een engels spelletje waarbij je met pijltjes naar een bord gooit''
iemand belde en antwoorde, darten
fout antwoord, het goede antwoord was''darts''![]()
Zap naar SBS 6 en oordeel zelf. Ik zeg nee.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:19 schreef Dibble het volgende:
was ze lekker?
Ooit hetzelfde meegemaakt maar wij hadden iemand bij die ook aan het bellen wasquote:Op maandag 30 juli 2007 02:39 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik heb een keer heel stoned met een vriend ´s nachts een belspel bekeken.Was best grappig wat voor mensen bellen en de antwoorden waren ook hilarisch.
Dat laatste is echt onzinquote:Op maandag 30 juli 2007 10:14 schreef Fugie het volgende:
wij hebben een keer met nieuwjaarsnacht om 5 uur 's ochtens gebeld. Toen een vriend van me erdoor kwam en het antwoord fout had begon ie heel zijn telefoon vol te scheldenOp tv hoorde je nog iets van 'vuile ter' en toen kapte ze hem af
Ik kwam echt niet meer bijEn toen was het reclame en werd hij teruggebeld waarom hij belde en waarom bij bleef bellen, ja om die prijs te winnen natuurlijk
Ja, toen wij een avondje keken werd er ook meerdere keren door enkele personen gebeld. Dat ging dan ongeveer zo:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:01 schreef Locusta het volgende:
M'n huisgenote had een keertje zitten kijken naar die belspelletjes en vertelde dat er een keer gebeld werd en dit gebeurde:
Belmiep: "Hallo met wie?"
Beller: "Ja, hallo met [insert naam], ik weet het antwoord niet hoor, maar meisje: zoek alsjeblieft fatsoenlijk werk!"
quote:Miep: Ja hallo <naam>, zeg het maar.
Beller: Is het <woord>?
Miep: Nee, helaas..
Beller: Oh mag ik nog iets zeggen? TERINGHOER!
Piep, piep, piep...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |